Siis mitä täällä on läyhätty monta sataa sivua sitten?
E: Ehkä vähän liioittelin, monta kymmentä sivua...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis mitä täällä on läyhätty monta sataa sivua sitten?
E: Ehkä vähän liioittelin, monta kymmentä sivua...

Oli tylsää ja kamerat käyttämättömänä.mä en tiennytkään että Seagram ja Futeri on tehnyt musiikkivideon ^
Samasta tilanteesta se Sanussin leffantekokin kai lähti.Oli tylsää ja kamerat käyttämättömänä.

Monta koiraa jo löytyy ?Mulla on koiravauvakuume :( Hirvittävä semmoinen.
Monta koiraa jo löytyy ?
No mut kato otat sit sen verran isomman rodun koiran, että elinajanodote on pienempi ja täten eka on hoidettuKaksi koiraa ja kaksi pohdinnan aihetta :D Oon joskus muka vannonut että haluan olla hetken ilman koiria kun nykyisistä aika jättää, ja toisekseen, että miten vanhat leidit sulattaisivat pikku-uroksen, joka tulisi kuitenkin jossain vaiheessa matkaamaan mun matkassa enemmän...
Ainakin empiiristen havaintojen mukaan nuori uros otetaan avosylin vastaan, vanhempana sitten uros koittaa liehitellä narttuja ja niitä ei välttämättä paskaakaan kiinnosta, kun on niitten ottolapsi.Oivoi, koskakohan sitä on syönyt oikeasti hyvän pihvin...

Oivoi, koskakohan sitä on syönyt oikeasti hyvän pihvin...
Taitaa olla itsellä se lokakuu ja Praha. Se piffi oli kyllä 5/5.syksyllä @kabacka
hamburililainen jauhelihapihvillä