Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Naista pitaa valita toinen. Ei voi kayttaa samassa lauseessa.

Jaha. No kai ne oli sitte vaan hyvät. Ei-niin-isot silikonit.

Mua kyllästyttää tää makoilu. Tää on ihan tyhmää. Selkäki alkaa olla ihan liian jumis. Lauantaina kyllä ihan varmasti meen kattomaan vierestä ku muut maistelee oluita. Saatana.

hyvä, voin toimia apukuljettajana

vaikka apukoulu onkin käymättä #omakeksimä

No sitten pidät peukkuja ettei mun tartte jäädä sairaalalle yökyläilemään korkeintaan ku yhdeksi yöksi. Tai voi kaikki pitää peukkuja, ettei tarttisi ollenkaa mennä.

Ainakin yksi peukku tulisi varmaan työntää sinne sun exitus-aukkoon. Niin pysyis ne kamat sisällä.

Emmä jaksa noita kipuja kärsiä enää näin paljoa, ku nyt tulee kramppeja melkein jatkuvalla syötöllä. Parempi ku tulee kaikki ulos niin helpottaa edes hetkeksi. Mutta jee! Sain kortisonia! Ja nyt tsekkaamaan tartteeko nesteytystä.

Emmä jaksa noita kipuja kärsiä enää näin paljoa, ku nyt tulee kramppeja melkein jatkuvalla syötöllä. Parempi ku tulee kaikki ulos niin helpottaa edes hetkeksi. Mutta jee! Sain kortisonia! Ja nyt tsekkaamaan tartteeko nesteytystä.

Kannattaako sitä noin pahaksi päästää? Ekasta veriulosteesta kortisonit jne.
Toivottavasti ei tarttis enää ihan heti, koputan puuta.

työkaverilla sama homma, se kasvatti parran ja siisti sen siten ettei pulleita poskia oikein etes huomannut, Irmalle en parrankasvatusta voi suositella.

Kannattaako sitä noin pahaksi päästää? Ekasta veriulosteesta kortisonit jne.
Toivottavasti ei tarttis enää ihan heti, koputan puuta.

Maanantaina ku kävin verikokeis ja annoin näytteet niin ei ollu ihan vielä näin pahana. Tai ei ainakaa vielä tuntunu niin pahalta, eikä edes verta sillon vielä näkyny. Tiistaina alko oikein kunnolla puskeen päälle ja kortisonit sain vasta ku calpro-näytteen (6000, ikinä ei oo näin korkeelle päästy hehe) olivat saanu valmiiksi tänään. Että mähän oon tällä kertaa oikein ollu ajoissa asialla.

No toivotaan ettei tartte. Vähän meinaa uuvuttaa.

Back
Ylös Bottom