Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten voi kyäpärä tulla saksasta suomeen yhdeksällä eurolla? Mielestäni melko edullinen lähetyskulu.

#TheVesa

Kyläkauppias Vesa Keskinen täyttää 13.7 50 vuotta!
Syntymäpäivillä esiintyvä: HIM, Eppu Normaali, Kolmas Nainen, Klamydia ja Petri Nygård

kuka muu järjestää tuollaiset syntymäpäiväkekkerit?

Meikällä on samana päivänä synttärit kuin Veskillä. Pitää varmaan itse soittaa musiikit, tosin näin pari kuukautta sitten vilaukselta Anssi Kelan Lasipalatsin nurkalla.

Tekisi mieleni polttaa sieraimet napalmilla.

Istun pirtsakassa anaalirauhaseritepilvessä, työkaveri kävi suihkuttelemassa ilmanraikastinta mun ympärille. Mutta vähän ajan päästä turtuu, en haista itte enää mitään! Ei tosin kannata nuuhkutella mua illalla kauheen intensiivisesti. Eikä kyllä suakaan ilmeisesti.

Neljä kertaa tullut tänään kakkeli. Enteilee hyvää treeniä siis! Hyvä niin koska ohjelmassa on penkkikisan aloituspainot! Boom! Tai siis pieru!

Istun pirtsakassa anaalirauhaseritepilvessä, työkaveri kävi suihkuttelemassa ilmanraikastinta mun ympärille. Mutta vähän ajan päästä turtuu, en haista itte enää mitään! Ei tosin kannata nuuhkutella mua illalla kauheen intensiivisesti. Eikä kyllä suakaan ilmeisesti.
Se on kyllä jännä mihin kaikkeen sitä ihminen turtuu. Onneksi olin itse siellä paremmalla puolella toimenpidettä, eikä se siltikään aina ollut helppoa. Lähinnä kai siksi, että pierut naurattaa.

Tuli sitten vaihdettua se erikoistuminenkin, eli isona musta tulee pelottava setä myssy päässä joka toteaa aina että "nyt nippaa" eikä siitä paljoa sen enempää muisteta.

Olen koukussa Ehrmanniin. Tosin ehkä vähän erilaiseen kuin normipakkislainen.

Ehrmann-Grand-Dessert-Schoko-und-Cookies-190-g.jpg

Back
Ylös Bottom