Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ainakaan oma ex-ex-potta alkanut, tosin oli semmonen "gunmetal"-värinen, mutta sama kai se.@Xtreme ei kai se mattapinta vaan ala kiiltää jos sen vahaa? Siinäpä kysymys.
Kajsna bussikuskina.
![]()
Saattaa tuottaa hyvät tuoksut. Tai ainakin kun avaa, niin mielellään ulkona. Taitaa tuokin silti olla suhteellisen tehokas keino, kun joka kolosta ainakin mätänee kaik pois.kannelliseen sankoon kuukaudeksi mätänemään
Saattaa tuottaa hyvät tuoksut. Tai ainakin kun avaa, niin mielellään ulkona. Taitaa tuokin silti olla suhteellisen tehokas keino, kun joka kolosta ainakin mätänee kaik pois.
Ei voi muuta sanoa kun hattua nostaa, itse olen yöllä aivan pihalla ja hyvä kun kusella osaa käydä vs pitäisi parsia joku ihminen kasaan.Kohta pääsee jo kotiin. Jei.
Aivosolu on kipeä, se ei tykkää töiden tekemisestä keskellä yötä.
), turhan surrealistinen olo kaivella toisen vatsaonteloa vuorokauden valvomisen jälkeen. Nuorena ja hehkeänä meni pari yötä viikossa päivystellen, hullua.Mä en edes halua ajatella millainen pirttihirmu olet silloin ollut.Meikä ei jaksa enää öitä valvoa töitä tehden (tai muutenkaan, puoliltaöin hereillä varmaan kerran kuussa), turhan surrealistinen olo kaivella toisen vatsaonteloa vuorokauden valvomisen jälkeen. Nuorena ja hehkeänä meni pari yötä viikossa päivystellen, hullua.
Mä en edes halua ajatella millainen pirttihirmu olet silloin ollut.