Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hmm... Lähetin jollekin jauhomatoja tuollaista hommaa varten 600 rammaa. Se tosin sanoi, että menee linnun aivojen poistoon. Ovat kai ilkiä poistaa.

Niin oon ymmärtäny kans. Tämän kohdalla on luonto hoitanut hommansa hyvin niin mun tarttee vaan keitellä ja valkaista. Silti jotenki on vähän iljettävää puuhaa.

Mä osaan vaihtaa autoon polttimot ja vaihtaa renkaat. Pitäsköhä hakea amikseen. Täällä on kyl iso mäki amikselle, nii en oikein tiiä...

Se mäki on törkeä! En suosittele.

Niin oon ymmärtäny kans. Tämän kohdalla on luonto hoitanut hommansa hyvin niin mun tarttee vaan keitellä ja valkaista. Silti jotenki on vähän iljettävää puuhaa.
Eikö niitä haudata jopa maahan ihan tarkoituksella, kun tuolloin asiaan enemmän tutustuin. Jännää touhua, pitäis itekin joskus koittaa.

Nyt olisi Joxulle rusakkopaistia tarjolla.

SIAUGbh.jpg

e: kuva tältä aamulta, mutta koko ajan ne siellä viuhtoo

Miten vitussa noinpaljon noista on vielä tajuissaan, varsinki toi vasemmanpuoleine. Sen oikeellapuolella saa kyl niinpahan tällin että ihme jos se olis
Huomaa myös takavasemmalla oleva herrasmies joka vaihtaa penkkiriviä. Ja oikean reunan daamilla saattaa niska olla seuraavana päivänä kipeä.

jahas, pakkiksella taas...

Eikö niitä haudata jopa maahan ihan tarkoituksella, kun tuolloin asiaan enemmän tutustuin. Jännää touhua, pitäis itekin joskus koittaa.

Siitä en tiedä, mutta jonku eräjorma-lehden artikkelissa kehotettiin pistämään kannelliseen sankoon kuukaudeksi mätänemään. En oo varma tarttisko tuota kalloa edes keittää, mutta taidan tehä sen nyt ihan varmuuden vuoksi. Sieltä sisältä tuli niin paljon kaikkea moskaa ja kuolleita kuoriaisia, että varmaan paree ku keittelee sen kunnolla. Mua vähän iljettää nuo hampaatkin, kun ne pitäis ottaa pois ja lopuksi liimata takasin.
On kyllä kiinnostavaa (vaikka vähä iljettävää) puuhaa. Mulla tämä taitaa jäädä ainoaksi kokeiluksi... Mutta mitäpä et jälkikasvusi vuoksi tekisi.

Orastava Alzheimer iski kaupan kassalla. Hämmennyin kassaneidin suunnattomasta kauneudesta, enkä muistanut toissijaisen luottokortin tunnuslukua. Ykköskortti ei siinä kaupassa käy, mutta kortti nro 3 pelasti päivän. Ei saisi laittaa liian kauniita naisia asiakaskohtelutehtäviin.

Back
Ylös Bottom