Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä en tunne ainuttakaan ihmistä, joka olisi hyötynyt salilla treenaamisesta tai mistään muustakaan kuntoilusta pätkääkään.

kuntosalijumppasalilla missä Minä piipahdan ajoittain on yksi setä joka katselee sielä häpeilemättömästi NAISia: lasken sen hänen kohdallaan hyödyksi

Minun hyödyt: ajankuluksi

Minä en tunne ainuttakaan ihmistä, joka olisi hyötynyt salilla treenaamisesta tai mistään muustakaan kuntoilusta pätkääkään.

Mutta sitten, kun lopettaa aktiivisemman kuntoilun puoleksi vuodeksi ja käy vaan silloin tällöin höntsäjumppailemassa, alkaa muistuttaa virtahepoa. Kuten minä. Olen oksettava. Hyi.

No se ei ole mikään yllätys, sopii sulle kuin nenä päähän, saat vihata naisia mielin määrin.
Vähän kuin Mujahed bin Risto Faisal .

#ajankuluksi
85,6kg
96cm

ihmeellisiä imisiä oli tänään:kin
no: muutama viikko niin on taas tuttuja onely

Pikkasen oli pitkä päivä, klo 5:45 herätys ja juuri pääsin kotosalle. Taitaa ilta kyllä mennä levon ja sapuskan merkeissä, terveisin: pyttipannu tulossa.

Back
Ylös Bottom