Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lasken hyödyksi ku sieltä löyty mies joka osaa tehä riisiä ja kanaa mulle.
Minä en tunne ainuttakaan ihmistä, joka olisi hyötynyt salilla treenaamisesta tai mistään muustakaan kuntoilusta pätkääkään.
Enkä minä kenestäkään joka olisi nauttinut yhdynnästä. Mutta kyllähän sitäkin jotkut asialleen vihkiytyneet harrastaa.Minä en tunne ainuttakaan ihmistä, joka olisi hyötynyt salilla treenaamisesta tai mistään muustakaan kuntoilusta pätkääkään.
Minä en tunne ainuttakaan ihmistä, joka olisi hyötynyt salilla treenaamisesta tai mistään muustakaan kuntoilusta pätkääkään.
Joskus nuorna poikana sitä kiitteli jalkapalloharrastusta, kun juostiin stevareita karkuun.Minä en tunne ainuttakaan ihmistä, joka olisi hyötynyt salilla treenaamisesta tai mistään muustakaan kuntoilusta pätkääkään.
Mitäs @TJJ sanoo kun tämä natiainen on päätynyt kuvaan yliopiston kirurgian sivulle?
Leppävaaran saatananpalvojatNiin mitäs uskontokuntaa Judis tällä hetkellä edustaa?
Vähän kuin Mujahed bin Risto Faisal .