Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Naiset on kovia valehtelijoita ja paskanpuhujia. Olen huomannut. Sen.

No tämä! Just äsken meni yhden naisen kanssa välit poikki kun se valehteli ja puhui paskaa musta. En voi sietää tollasta.

Pikkasen meinas juu kylmä tulla, kun juna myöhässä ja vähän vilpoinen tuuli kävi. (ja piti pokegymi vallata odotellessa ilman hanskaa :cool:)

Urheana alfana saalistin perheen naaraalle ruokaa kaupasta.

Kiitoksia. Itse saalistin heinää perheen papanapyllyille. Vähän kuivahko dieetti Invisuksella menossa siis.

Töissä oli tarjolla työpaikkaliikuntaa pienen lenkin muodossa. Oli tosiaan tossa järven rannassa pikku tuulessa varsin lämmin tallustaa. Pukeutumiskysymys toki, mutta reidet oli kyllä aivan umpijäässä.

Kohta saunaan.

Öärgh. Puolet päivästä lyijyliivi niskassa, käteen vedettynä: hanskat. Sitten vedettiin taas, maasta.

Nyt vedetään vain lonkkaa.

Vitun vittu. Just kun treenit alkoi kulkemaan niin löi ilmeisesti pusutaudin päälle. :oujee:Kurkku turvoksissa ja imusolmukkeet. Ei ainakaan vielä onneksi koske edes kurkkuun tai päähän, saatika ole kuumetta. :D

Viimeksi kun mainittiin pusutauti täällä, elettiin vuotta 2002 ja asiasta ilmoitti muistaakseni rintafile. Knop knop

E voi olla muitakin mutta tuo kerta jäi mieleen

mitvit, eikö uskonut että kalori on jumalauta kalori.

Nyt ei ollut kyse mistään tämän kaltaisesta vaan ihan oikeasti vakavista asioista.

Sunnuntaina poltin viimeisen röökin, tänään hammaslääkäri sanoi että suussa ei ole merkkejä tupakan poltosta ja purukalusto myös hyvässä iskussa, ei olisi uskonut.
Tosi hyvillä fiiliksillä nyt kun ei ole pakko kiskoa, olin niin kypsä siihen hommaan että huh-huh. Silti oli vaikeaa tehdä se aloite lopettamiseen, toi vuoden vaihtuminen tuli hyvään väliin jos mun keuhkoilta kysytään,lähes aski punaista meni päivässä.

En siitä tiiä. Mutta jos on avatarina nainen, niin silloin on itse se. Kuten @Joxuz kin on.
Kyllä, jossain miitissä sitä ainakin oltiin aikoinaan pettyneitä kun olinkin poika pienellä peellä. Enkä kovakuntoinen NAISihminen, kuten kuvassani on.

Edit, mitä täältä lukenut, niin tuo pusutauti on kai aikuisiällä aika karmea kokemus.

Voisin palata tuonne aikaan. Naiset sais olla naisia ja miehet miehiä.
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/07/23/pyykkipaiva-mattolaiturilla-oli-sosiaalinen-tapahtuma

Jatsahtavan musiikin tahdissa tarkkailemme naisten ja yhden miehenkin toimia kuopiolaisella mattolaiturilla. On helteinen kesäpäivä. Vuosi on 1980.

Täysin ilman selostusta toteutettu ajanvieteohjelma keskittyy mattolaiturin tunnelmien välittämiseen, ei niinkään paikan tai ohjelmassa esiintyvien henkilöiden esittelyyn. Kaunis kuvaus ja savolaisten soljuva puheenporina korostavat perinteikkään pyykkäystoimen sosiaalisia ulottuvuuksia.

Varhaisimmat pyykkärit ovat rientäneet laitureille jo aamuviideltä. Vaikka laiturille kertyy pesijöitä jopa ruuhkaksi asti, löytyy lauteilta aina tilaa uusille innokkaille.

Nuori ensikertalaistyttö saa reippaita ohjeita laiturin konkarimuoreilta. Uskaltautuupa joukkoon pulisevaan myös yksi herrapyykkärikin. Hän niittää suorituksellaan naisten kiitokset koko sukupuolelleen.

Teksti: Ville Matilainen

Kerran vuodessa tää herrapyykkäri sotkee ja roiskii "vettä" oikein urakalla Vedän pyykkimuijia joka reikään ja vien ensikertalaisen neitsyyden.

Back
Ylös Bottom