The Legend
aka Pode
Naiset on kovia valehtelijoita ja paskanpuhujia. Olen huomannut. Sen.
No tämä! Just äsken meni yhden naisen kanssa välit poikki kun se valehteli ja puhui paskaa musta. En voi sietää tollasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naiset on kovia valehtelijoita ja paskanpuhujia. Olen huomannut. Sen.
mitvit, eikö uskonut että kalori on jumalauta kalori.No tämä! Just äsken meni yhden naisen kanssa välit poikki kun se valehteli ja puhui paskaa musta. En voi sietää tollasta.
En siitä tiiä. Mutta jos on avatarina nainen, niin silloin on itse se. Kuten @Joxuz kin on.Mutta myönsinkö olevani nainen?
)Urheana alfana saalistin perheen naaraalle ruokaa kaupasta.
Dedikeissön, säkrifais, mitä näitä nyt on.Kiitoksia. Itse saalistin heinää perheen papanapyllyille. Vähän kuivahko dieetti Invisuksella menossa siis.
Kurkku turvoksissa ja imusolmukkeet. Ei ainakaan vielä onneksi koske edes kurkkuun tai päähän, saatika ole kuumetta. :Dmitvit, eikö uskonut että kalori on jumalauta kalori.
Kyllä, jossain miitissä sitä ainakin oltiin aikoinaan pettyneitä kun olinkin poika pienellä peellä. Enkä kovakuntoinen NAISihminen, kuten kuvassani on.En siitä tiiä. Mutta jos on avatarina nainen, niin silloin on itse se. Kuten @Joxuz kin on.