Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuluneen vuoden kaljanlitkugallup: Montako yksikköä mennyt?

Oma kulutukseni 2 yksikköä inkivääriolutta, molemmat meni maustekastikkeen valmistukseen.

Ei kannata aloittaakaan, koska kun saat valmiiksi parin vuoden päästä, kerätään jo neljää eri veroa, kuutta katsastusmaksua, kypärän rekisteröintipakko on tuloillaan visiiriveron ja muiden ohella...
"Juppiskootterit verolle saatana"

Paappeerisessa IltaSanomissa oli juttu kuinka Ruotsissa on lähiöitä joihin poliisi ei uskalla mennä normipartiolla. Tuplamiehitys ja yksi jää aina autolle, myös kypärää pitää käyttää koska tavaraa heitelty niskaan ja kivitetään.

Lähiöissä kuulemma nuoret miehet ryöstelee, tuhoaa kaiken, huumekauppaa ym ym.

Unohtu vaan koko uutisessa mainita se fakta, että se ei ole kantaruottalaisista johtuvaa vaan kuuluu islaminuskoisten elämäntyyliin. Eipä se toki tärkeää ole kertoa, joku voi pahoittaa mielensä.

No niin, taas olis uusi sotaratsu puhelimena. Kuuden kuukauden sisään pesin yhden pesukoneessa ja toisen pudotin pönttöön, niin toivotaan, että tää kolmas nyt kestäis hetken kauemmin.

Tällä kertaa kun otti samaa merkkiä edellisestä (Honor 7 -> P9), eikä vaihtanut, niin ei sentään tarvii opetella juuri mitään uusiksi.

Paappeerisessa IltaSanomissa oli juttu kuinka Ruotsissa on lähiöitä joihin poliisi ei uskalla mennä normipartiolla. Tuplamiehitys ja yksi jää aina autolle, myös kypärää pitää käyttää koska tavaraa heitelty niskaan ja kivitetään.

Lähiöissä kuulemma nuoret miehet ryöstelee, tuhoaa kaiken, huumekauppaa ym ym.

Unohtu vaan koko uutisessa mainita se fakta, että se ei ole kantaruottalaisista johtuvaa vaan kuuluu islaminuskoisten elämäntyyliin. Eipä se toki tärkeää ole kertoa, joku voi pahoittaa mielensä.

Olen aina sanonut, että tämä nykyinen länsimainen ihminen on ihan vitun typerä ja kuolee sukupuuttoon.

Näin ihan ihmeellisiä unia. Näin mm. kuinka lentokone teki nousun jälkeen kuperkeikan ja putosi naapurin pellolle. Olin silmännäkijä niin mua kuulusteltiin. Sitten olin Subwayssa syömässä ja ilmeisesti oli nälkä, kun tilasin 1.5 subia. :D

seuraavana työaamuna olemme jo selvästi yli viiden tunnin päivänpituudessa

#4h59min

Back
Ylös Bottom