Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä pitänyt aina hiihdosta.

Motivaatio lähteä sitä suorittamaan on vain liian pieni, nykyään. Vanhoina hyvinä aikoina sai vetää monot jalkaan, astua ovesta ulos ja vetästä sukset jalkaan.

Nyt pitää alkaa jotain häkkivarastoo penkoon ja autolla suhata sinne sun tänne. Huonoksi on mennyt.

Viimex armeijassa -05.
Voitin muunmuassa hiihtokilpailun! Latu pelkkää jäätä kun oli satanut ennen pakkasia. Monen vuoden uintiharrastuksen muovaamilla latseilla vedin pelkkää tasatyöntöä niin ylä ja alamäet. Siinähän luikastelivat muut.

Lupaava hiihtoura. Piti innolla jatkaa, mutta TJ0 risteilyltä jäi muki päälle :(

Oliko
-yläasteella
-farmarihousuissa
-ilman pipoa

-lukio
-tuulipuku
-pipo
-karhut:lasikuitu

Minä pitänyt aina hiihdosta.

Motivaatio lähteä sitä suorittamaan on vain liian pieni, nykyään. Vanhoina hyvinä aikoina sai vetää monot jalkaan, astua ovesta ulos ja vetästä sukset jalkaan.

Nyt pitää alkaa jotain häkkivarastoo penkoon ja autolla suhata sinne sun tänne. Huonoksi on mennyt.

View: https://www.youtube.com/watch?v=FGigrKgtPfc

Rallienglanniksi järjestelmäkoulutusta lyncin kautta. [ ] Kiinnostaa [x] Ei kiinnosta.
Reis vos kud kaar vos päd.

Herätys.
2t1SIBf.gif.jpg

Helvetti kun ei kehtaa pitää sairaaloista nussittuja vaatteita kuivaustuvassa, pitää kiikuttaa aina tänne kotkanpesään kuivumaan:D.

No nyt olisi tullut äitiä ikävä fillarin selässä, järkyttävä pääkallokeli ainakin täällä Etelä-Suomessa . Vaan mullapa oli nastat, ekaa kertaa fillarissa ikinä mulla.

jos on tuttuja niin semmosia terveisiä, että ei muuta ku warttiin keikalle, olen läsnä
Ei taida naamatuttuja kummoisempia tuttuja olla tossa orkesterissa, mutta paikallinen toki. Itsekin tuumasin käydä katsomassa, kun mahdollisuus vaan on.

@Xtreme mä en jaksa kuunnella juuri ollenkaan musaa, jossa on pelkät murinavokaalit. Siksi puhtaat tässäkin plussaa. Yleisesti murinat vaan sillä poikkeuksella, että seassa on joko puhdasta laulua tai vähintään jotain instrumentaalisuvantokohtia. Pelkkä murina turruttaa, ja musakin menee omissa kirjoissani helposti jonnekin epämusiikkiosastolle, jos melodinen ulottuvuus puuttuu kokonaan (tai miten tuo nyt pitäisikään ilmaista...).

muoks. tällä bändillä tulee kyllä noista puhtaista vähän semmoista epämiellyttävää metalcore-vibaa, kun salilla tutustuin muuhunkin tuotantoon.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom