Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Piristystä aamuun, yllätin eläkeläispapan junan vessasta pöntöltä :eek: Onneks oli ihan hyväntuulinen pappa, siinä kuulumiset vaihdettiin.
Vertailitteko koostumusta?

Ei helvetti sentäs, ei minusta ole kyllä normirahkan syöjäksi. Pehmeä maitorahka + ananaspalat syöty, mutta pitkin hampain. Noh, ainakin voi sanoa yrittäneensä, sama juttu puuron kanssa. Ei vain ole minua varten.

Tulispa ydinsota ja zombie-apocalypso. Vai mikä kitara se oli.
madmax2.jpg

Sitä tässä odotellaan.

Taukoa saleilusta sairastelun merkeissä. Saattaa kyllä kroppa kaivatakin nyt taukoa. Jos sitten joulun jälkeen palaisi salille! Pakko jotai pientä liikunnan tapaista harrastaa tässä viikon ajan, ettei nyt ihan totaalitaukoa tule paria viikkoa ja kun sairastelukin alkaa olla takanapäin.

Eilen pamahti opinnäytetyön opintopisteet! Paras joululahja, eipä tarvi niitä miettiä enää :)

Vertailitteko koostumusta?

Ei helvetti sentäs, ei minusta ole kyllä normirahkan syöjäksi. Pehmeä maitorahka + ananaspalat syöty, mutta pitkin hampain. Noh, ainakin voi sanoa yrittäneensä, sama juttu puuron kanssa. Ei vain ole minua varten.
Mikä pakko sitä rahkaa on syödä.

Sitä tässä odotellaan.

Sitä oon miettiny, että pitääkö sitten jäädä kotio vai lähteäkö porukalla enon mökille saareen. Miten käy eläimille? Onko sitten laiturilla aina joukko zombie-haukia odottelemassa veden hakijaa?

e: Vaikka ei sitä vettä sieltä varmaan tulisi haettua...

Mikä pakko sitä rahkaa on syödä.
Ei sitten mikään pakko. Olisihan se välipalana ja lisukkeena hemmetin kätevä, mutta jos ei pysty niin ei pysty. En ole koskaan pystynyt syömään noita perinteisiä bodarisafkoja (riisi + liha pl.), kuten puurot ja rahkat.

Grilliruokaa sen sijaan voisin syödä. Mut se on läskiruokaa -> minähän olen läski. Problem: solved.

Sitä oon miettiny, että pitääkö sitten jäädä kotio vai lähteäkö porukalla enon mökille saareen. Miten käy eläimille? Onko sitten laiturilla aina joukko zombie-haukia odottelemassa veden hakijaa?

e: Vaikka ei sitä vettä sieltä varmaan tulisi haettua...
Saaressa voi olla se ongelma että ruoka loppuu jossain vaiheessa...tosin kyllähän pelkällä keskioluellakin muutaman kuukauden elää.

Saaressa voi olla se ongelma että ruoka loppuu jossain vaiheessa...tosin kyllähän pelkällä keskioluellakin muutaman kuukauden elää.

Tuo saari on itseasiassa yhteydessä mantereeseen pienellä sillalla. Muutenkin täydellinen paikka pienelle haulikko-actionille tai miinoitukselle. Kaapin päällinenkin on täynnä sekalaisia viinapulloja, tervaa löytyy varastosta ja polttoöljyä on, joten Molotoveihin on ainekset valmiina.
En ole perehtynyt zombeihin sen paremmin, niin en tiedä liikkuuko ne talvella. Onko liian kylmä ja jäsenet jäässä vai miten. Jäitä pitkinhän ne sitten kyllä pääsee saareen.

Harjoteltiinkin tuossa takavuosina jo saaren puolustamista. Luikkuina toki vain värikuula-aseet.

Back
Ylös Bottom