Destry
VIP
Esim veneen alta herääminen?
Mielessäni oli jotain herkempää, mutta veneen alla on varmaan myös mukavan raitis meininki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Esim veneen alta herääminen?
No en tiiä jos just tervattu.Mielessäni oli jotain herkempää, mutta veneen alla on varmaan myös mukavan raitis meininki.
No en tiiä jos just tervattu.
Kauppaan?Kuntit, mihin kulutan 180€ tyky rahaa, ehdotuksia. Happanee vuodenvaihteessa
Salikorttiin täytettä?Kuntit, mihin kulutan 180€ tyky rahaa, ehdotuksia. Happanee vuodenvaihteessa
Loppusijoitustalooni varmasti olen jo ratkaissut, mutta vielä on suunnitelmat muuten auki.

Parasta on se että jos cisko ostaa liput pössykkäruusun keikalle, ei se kumminkaan onneksi pakota paikalle menemään.Salikorttiin täytettä?
E. Tai sit ostat kaks lippua gunnareiden gay-kalle Hämeellinnaan ens kesälle.
Joo eiköhän ne jossain vaiheessa laita verolle kaiken. Ihan samansuuntaisia suunnitelmia itsellä, mutta tuohon vielä lisäksi tietenkin etsisin tontin jossa on puro josta saa vesivoimaa ja lisäksi laittaisin öljykasvia kasvamaan ja tekisin omat polttoöljyt generaattoreille. Ei oo kyllä mitään käsitystä paljonko olisi riittävästi, mutta metsästää sitten vaikka pulleita supikoiria lisäksi ja laittaa ihrat palamaan.Loppusijoitustalooni varmasti olen jo ratkaissut, mutta vielä on suunnitelmat muuten auki.
Näillä merkeillä lähdetään liikkeelle:
- Alapalokattila, jossa saa polttaa yhdyskuntajätettä, jonka perään iso varaaja, ehkä joku 3000 tai jopa isompi. Siitä saa käyttöveden ja lattiaan lämmön.
- Pihaan tuulimylly ja katolle useampi aurinkopaneli. Nämä tukee toisiaan, usein tuulisella säällä ei paista, mutta taas kun paistaa ei tuule. Kaikki ylimääräinen sähkö tuupataan varaajaan vastuksella lämmöksi.
-Akkupaketit toki kylkeen, jotta saa hupisähköä ja joustoa.
- Joku isohko agrekaatti automaattisella käynnistyksellä viimeiseksi varalle ja isompii hitsaus ym. hommiin.
Ei kai siihen muuta tarvita. Verollehan ne nuokin jo panee, ennen kun oon edes ehtinyt toteuttaan.