Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

2016-12-16.png

Lueskeltuani treeniosion Karhu-ketjua ja täälläkin kun siitä ohimennen puhuttiin, niin olisikohan jääkaappi-, slaavikyykky- ja joulukalenteritriidin rinnalle sopiva perustaa karhukuvatriidi? Sinne kaikki laittaisivat jääkaappityyliin kuvia karhumaisista piirteistään viettelevästi.

Helvetti, eka lomapäivä ja mulla on jo nyt liikaa aikaa.

liikaa aikaa

se on tämä hetkisen nyk'yhteiskunnan sairastuttaman imismileen vaiva, ei osaa olla vaan rennosti: norkoilla vapautuneesti

siitä on yli 10v kun meikämustalainen on viimeksi osannut rentoutua

muistan hetken: elävästi

hetken pääpiirteet:

#moottoripyörä
#jerikon grilli
#hampurilainen
#2dl maito
#auringon paiste

kysymys,kunteille, jos pitäis vuoden-kaksi lomaa, oppisiko sitä taas ottamaan rennosti

kysymys,kunteille, jos pitäis vuoden-kaksi lomaa, oppisiko sitä taas ottamaan rennosti
Kokemuksesta voin sanoa, että itselle ainakin teki hyvää.

Voinee sanoa, että suurin henkinen kasvu itselle tapahtui tuollaisena aikana.

Kävi vaan periaatteessa ilkeästi yhteiskunnan kannalta, että rahaa ei oikein arvosta samaan malliin kuten aiemmin, eli vähemmän työtä enemmän aikaa itselleen. Siitä kun yhteiskunta ei verotuloa saa, kun minä istun kalassa mielummin kun ylitöissä.

Minulla katkesi verisuoni päästä. Reissulta jäi tollareita ylitte ja yritin palauttaa niitä paikallisen (Åbo) käyttämäni pankin suurimpaan konttoriin. "Me ei enää oteta dollareita vastaan, vie ne forexille".

Voi ny vittu. Voisivat johonki kirjata konttorit missä voi tehdä ja mitäkin. Ääsjoella sentään raha vielä pankille kelpaa. Tai kelpasi ainakin joku kuukaus sitten.

#sätänä

tästä mieleen tuli:

missä euromäärässä kuntien raja menee että mopo menee myyntiin

Minun raja: alhainen, ajoa kun tulee se 1000-2000 kesässä niin kovin kovaa hupiveroa ei viitsis maksaa

Kovasti tekis mieli tehdä tuollainen lorvailu harjoitus. Vaikka ny puoli vuotta tahi se vuosi. Tosin, olen aika varma että en osaisi lorvailla kotona. Muailman ympäri reissaamalla voisi oppia olemaan joutenkin. Tai ainakin istumaan ja katsomaan maailmaa.

Oho, osuipa taas iso aalto tähän turkulaiseen kerrostaloon.

Spotifystatsit, 75000 minuuttia tänä vuonna.

Liitteet

• Screenshot_20161216-140608.webp
    Screenshot_20161216-140608.webp
    31,4 KB · Katsottu: 171
Lorvailusta: nykyään osaa ottaa rennommin kuin ennen. Myöskin sellaisia absoluuttisia nollautumispäiviä löytyy kuukaudesta, mutta toki nykyisellä elämäntyylillä on niitä stressitekijöitä. Vaatii vain sellaisen tietyn mindsetin.

rainalla monta lempiyhtyettä

Minä kuunnellut kuluvana vuonna, jos raariota ei lasketa eikä kapakka taustamusiikkia, korkeintaan kolmeakymmentä artistia, kotona

livenäkin tainnut tullut kuunneltua useampaa

mikähän on ollut vuoden paras GAYkka? en keksi

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom