Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihmettelen suuresti tätä. Toki silloin kun se pesukone on, niin tulee herkemmin napattua uusi astia vanhan sijaan, mutta kyllä sitä nytkin ilman tiskikonetta kertyy kahdelta ihmiseltä ihan kiitettävästi tiskiä ja ne vievät heti tilaa keittiöstä. Ei kyllä jotenkin osaa olla enää ilman.

Mä tiskaan lennossa melkein kaiken, ainakin sen verran että samaa lautasta voi käyttää seuraavallakin kerralla. Olen melko laiska tekemään mitään suursiivouksia, joten esim. ruoanlaittoon menevät kipot yritän pestä saman tien ja käyttää samaa astiaa moneen juttuun. Salaatit pilkon suoraan lautaselle. Illalla viimeisenä yleensä vedän homman jotenkin kasaan ja pyyhin pinnat niin ei oo aamulla kyrpä otassa.

Päivän positiiviset: Kyllä vituttaa tämä "talvi" stadissa. Jatkuvasti saa olla pesemässä koiraa kun rapa lentää pihalla. Joo joo on pukuja olemassa mutta vielä ei ole löytynyt kokovartalo_kondomia.

Vituttaa myöskin kuinka voi jäädä peliin koukkuun. Aloitat pelaamisen klo 21 ajatuksella "max tunti" ja kohta kello onkin jo 2.30.

Päivän positiiviset: Kyllä vituttaa tämä "talvi" stadissa. Jatkuvasti saa olla pesemässä koiraa kun rapa lentää pihalla. Joo joo on pukuja olemassa mutta vielä ei ole löytynyt kokovartalo_kondomia.

Vituttaa myöskin kuinka voi jäädä peliin koukkuun. Aloitat pelaamisen klo 21 ajatuksella "max tunti" ja kohta kello onkin jo 2.30.
Eniten vituttaa jää, ihan perkeleen liukasta. Onneksi on nastat autossa

Alkaiskohan rapsakat 9,5 tuntia töitä riittämään tälle päivälle, vois vaikka malttaa kotia lähteä. Ihmisten innokkuus elukoidensa hoiteluun koki kyllä merkittävän käänteen veronpalautusten jälkeen, tammikuussa meno ehkä vähän tasoittuu taas...

Eilen hommissa maalaistalossa: tarjottiin kahvit lisukkeineen, eli leipää ja makiaa kastettavaa. Siitä puoli tuntia ja pyydettiin taas ruokapöytään syömään hernesoppaa ja lättyjä.

Tänään kaupunkilaisen mökillä: isäntä meni pihalle syömään eväänsä, ei luultavasti halunnut jakaa. Saatika keittää kahvia, vaikka keitinkin löytyi.

Huvitti kyllä, kun menin pihalle ja isäntä seisoo nurkalla, syö leipää ja kääntyy kohti metsää kun huomaa minut :D

Kummatkohan on parempia työmaita, kaupungit vai maalla olevat työmaat. Tämä kun menee aina juuri näin. Maalla on ihmiset lepposia. Kapungissa hyvä jos sohvalta noustaan morjesteleen.

Mä tiskaan lennossa melkein kaiken, ainakin sen verran että samaa lautasta voi käyttää seuraavallakin kerralla. Olen melko laiska tekemään mitään suursiivouksia, joten esim. ruoanlaittoon menevät kipot yritän pestä saman tien ja käyttää samaa astiaa moneen juttuun. Salaatit pilkon suoraan lautaselle. Illalla viimeisenä yleensä vedän homman jotenkin kasaan ja pyyhin pinnat niin ei oo aamulla kyrpä otassa.
Tuohon mäkin pyrin mutta ei vaan ole toteutunut. Se olis niin paljon helpompaa kuin sitten tiskata kerran viikossa, kaikki kattilat ja pannut yms. voi saatana. Se ottaa jo aikaa.

Tuohon mäkin pyrin mutta ei vaan ole toteutunut. Se olis niin paljon helpompaa kuin sitten tiskata kerran viikossa, kaikki kattilat ja pannut yms. voi saatana. Se ottaa jo aikaa.

Back
Ylös Bottom