Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minkä takia ihmisillä on se typerä duckface, kun ne ottaa selfieitä? Ja sitte vielä pitää vähä siristellen silmiä siihen lisäksi, että varmasti näyttää vielä typerämmältä.

Luulin että toi duckface-ilmiö meni jo ohi.

Aamu. Ei oikein nyt vielä käynnisty. Mutta tänään tulee pesukone, ja tää sheikkeripesuruljanssi loppuu.

Piti just tulla sanomaan, että aamu: ei ihmisen parasta aikaa. Noh, sheikkerillinen kahvia takana ja puol tuntia gilmoren tyttöjä, kyllä se tästä. Note to self: hanki vuotamaton termismuki.

kyllä kyllä

Minä jätin eilen jumpan väliin, koska: tie oli märkä->ei houkutellut liikuttaa henkilöautoa

viikonlopuksi on taas ennustettu mukavaa pakkaskeliä, voi taas ajankuluksi esimerkiksi 26X4.70, jos tiedätte mitä tarkoitan

Huomenta... hieman vaikea taas orientoitua töihin. 45 min takana (juu, nukutti hyvin...) ja oon jo alkanu siivota kissansontalootaa, ripustelemaan linnunpötköä ulos ja täyttämään kissanhiekkasukkia autoon.

....mmmmnjääh....

jotkut ottaa valokuvia perunalla

Minä käytän retinaa

tumblr_ofui71paBS1sduu6to1_500.gif

Back
Ylös Bottom