Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mitäs,kuntit,tykkää kun hondalta on tullut tälläinen uutuustuote

vielä kun olisi bicylinder!

mutta komia on!

5b8e6cea.jpg

Lähes yhtä tyylikäs kuin oheisella videolla nähtävä asukokonaisuus.

Enpä kyllä muista nähneeni koskaan aikaisemmin ysiykköstä talvilakkia käytettävän nahkatakin kera :D

Univelat kuitattu, rupesi jo tulemaan viattomia illuusioita siinä hämärän rajamailla kunnes nukkumatti tuli ja kuittasi koko potin.

Pidelkää mua etten revi rahojani.

Kyllä, sitä saa myös mustana...ja pienellä hifistelyllä:
2017-ktm-1290-SUPERDUKE-R-1.jpg

e: eisaatana pitäisiköhän käydä kysymässä paljonko pitkiä vitosia on laitettava jonoon jos haluaa päivittää beastin

mutta tuosta moposta puuttuu muutenkin se tietty henki joka vaatii racing-vaimentimet

erityisesti tässä se tietty on voimakkaasti läsnä

custom-triumph-thruxton-625x417.jpg

tässä taas sinun kuvasi mukainen bobber henkinen riumppi johon racing-vaimennus ei kuulu

bonneville-bobber.jpg

Mä just hankkiuduin eroon astianpesukoneesta. Muutaman kuukauden tilastoinnilla sähkölasku on pudonnut, se oli tosin melko vanha mutta kerran viikkoon vain pyöri. Ei tuu kahdella aikuisella niin paljon tiskiä että viitsisin hankkia uutta.

Ei tuu kahdella aikuisella niin paljon tiskiä että viitsisin hankkia uutta.
Ihmettelen suuresti tätä. Toki silloin kun se pesukone on, niin tulee herkemmin napattua uusi astia vanhan sijaan, mutta kyllä sitä nytkin ilman tiskikonetta kertyy kahdelta ihmiseltä ihan kiitettävästi tiskiä ja ne vievät heti tilaa keittiöstä. Ei kyllä jotenkin osaa olla enää ilman.

lisäksi: onhan se suuri vesivahingonaiheuttajariski ja tulipalo

varsinkin jos on kuten meikämustalaisella parketti keittiössä

Mulla tulee yksinkin niin paljon, että tiskipöytä hukkuisi hetkessä näkyvistä, ellen pyrkisi joka kerta tiskaamaan samantien kaikkea pois. Nykyisellä sijaiskämpällä ei ole astianpesukonetta, ja kyllä edelleen on vähän totuttelua olla ilman. Ikävöin kyllä induktioliettäni enemmän.

Mä oon niin laiska tiskaan että olisi kyllä aivan saatanan hyvä, lähes pakollinen mutta kun ei. Pitäisi melkein ottaa projektiksi tuollaisen hankkiminen.

Back
Ylös Bottom