Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oisko se gymi pian. Alkaa sumpit sen verran myllätä, että mahasta päätellen, kyllä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jahas. En oo vielä koskaan kirjotellu Baggigselle salilta. Nyt kirjotan. Vittu ku ei kiinnosta.

Lisäksi, olen täällä kantaväestön edustajan vähemmistössä. Ei seksuaali-. Tai mistäs minä tiedän. Mutta invaasio on käynnissä. Pitäs varmaan levittää toi hikipyyhe lattialle ja alkaa kumartelemaan johonkin suuntaan, että sulautuis joukkoon.

väsyttää ja ei vaan ny jaksais, onneks ei oo ihan pakko.

Jahas. En oo vielä koskaan kirjotellu Baggigselle salilta. Nyt kirjotan. Vittu ku ei kiinnosta.

Lisäksi, olen täällä kantaväestön edustajan vähemmistössä. Ei seksuaali-. Tai mistäs minä tiedän. Mutta invaasio on käynnissä. Pitäs varmaan levittää toi hikipyyhe lattialle ja alkaa kumartelemaan johonkin suuntaan, että sulautuis joukkoon.
Onko siellä älämölöä?

Ei kyllä sellaista päivää mitä ei kunnon treeni parantaisi. Seesteinen olo, mitä nyt näin harrastusmielessä tekisi mieli päästä jo ihmisiä lyömään.

e. Näin hurmurimiehenä voisi viedä naiselta ns. jalat alta. Tähän tyyliin.

tumblr_ogft5nQPNh1tfrx5ho2_400.gif

Back
Ylös Bottom