Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joutuuko painaan pitkää päivää?Vittu kuntit. Tarvis lähtee huomen töihi.
Samalta vaikuttaa kuin ennenkin.Onks muuten muut huomannu, että Ehrami ois muuttunu paksummaksi eli Valiomaisemmaksi eli paskemmaksi vai onko mulla vaan ollut nyt useempana ehtoona jotain virhe-erää ?
Hmm..toivotaan että mulla on jotain paskaerää, eikä hyvää tuotetta oo pilattu.Samalta vaikuttaa kuin ennenkin.
Joutuuko painaan pitkää päivää?
![]()
Lue: not even mad.Joka päivä :(

Hmm. Paljonkohan meni patruunoita kahden viikon koeammunnoissa...Noin yleisesti en ota mielelläni kantaa kysymyksiin tyyliin: "Mikä ois hyvä haulikko mulle?", koska se on niin subjektiivinen juttu. Viimeksi kun veljen kaveri oli aloittelemassa, niin me kerättiin kaikki haulikot kaapeista ja lähdettiin radalle hänen kanssaan. Torrakot riviin, aloitetaan reunasta ja samalla lyhyt selvitys ko. aseen ominaisuuksista ja eroista muihin rivissä. Parin viikon päästä tuli sitten tieto, mihin herra oli päätynyt (Beretta Unico light 26")
Mulla on siis normi Unico ilman Kick-Offia. Hieno ase, hyvä ampua, paska laadunvalvonta. Osassa Unicoista on merkkejä kulumisesta tietyissä lukon osissa pienilläkin laukausmäärillä, osassa ei.
Sellaisen vinkin voisin antaa, että kannattaa miettiä valintaa välillä puu- vai muovitukit. Muovitukit on rumia, mutta käytännöllisiä. Jalopuutukki taas on kaunis hyvin öljyttynä, mutta itku meinaa tulla kun se sitten ennemmin tai myöhemmin luistelee sorsastaessa pitkin veneenpohjaa![]()
Hmm. Paljonkohan meni patruunoita kahden viikon koeammunnoissa...
Höhö.
Nojoo, viisauden sanoja, ampumalla se itselle sopivin parhaiten löytyy. Jos siihen on mahdollisuus.

tehnyt tiliä.