Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei se haistattelu ny sitten niin huonosti mennyt kun annoit ymmärtää.

Tuskin kukaan säälistäkään antaa.

No itseasiassa se haastattelu mistä silloin puhuin meni ihan niin päin persettä ku vaan voi mennä. Tämän haastattelu oli eilen ja meni näköjään tosi hyvin. Itseasiassa tämä on nykyinen työnantaja, mutta työt siirtyy vaan eri yksikköön. Joten olen enemmän ku tyytyväinen.

Pitäis siivota. Muu perhe kyläilees.

Kertokaa ykskin syy miksen palkkaisi siivoojaa?

milena-velbas-titties-in-this-big-tits-cleaning-maid-polishing-wood-gif-are-incredible.gif

cf2f601af82f8de087c6ad1154911500.gif

Yhtä pelottavat tissit ku mun tätilöillä. Traumatisoiduin suuresti kyn väkisin halasivat minnuu kun olin pikkutyttö ja meinasin tukehtua niitten tissien väliin.

Kamalia kokemuksia.

Pari lumipalloja napsahti ikkunaa, sen verran asicset luisti etten saanut heittäjiä kiinni, mutta luulen että pelästyivät kun ampaisin perään ja latasin aika väkevät uhkaukset. Voi olla että provosoi ne yrittämään uudelleen mutta icebugeilla saan ne sitten kiinni... otetaan ilo irti siitä hommasta.

Back
Ylös Bottom