Mie puolestani pähkäilen miten tästä vakiduunista pääsis potentiaalisesti eroon tarpeen vaatiessa ilman hervotonta karenssia![]()
Nykäise pomoa turpaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mie puolestani pähkäilen miten tästä vakiduunista pääsis potentiaalisesti eroon tarpeen vaatiessa ilman hervotonta karenssia![]()
Siitä johtuvasta irtisanomisesta saa karenssin ja varmaan jonkun rikossyytteen. Toisaalta jos esittäis vielä sekompaa, vois päästä jollekin pällisairausrahalleNykäise pomoa turpaan?

Ei se haistattelu ny sitten niin huonosti mennyt kun annoit ymmärtää.Tiedättekö. Minä sain tänään vakituisen työpaikan. Elämäni ensimmäisen sellaisen.
Ei se haistattelu ny sitten niin huonosti mennyt kun annoit ymmärtää.
Tuskin kukaan säälistäkään antaa.
Sanoisin että melko eroottiset tisulit.Pitäis siivota. Muu perhe kyläilees.
Kertokaa ykskin syy miksen palkkaisi siivoojaa?
![]()
![]()
Ehdotin tätä asetelmaa + sisäkköpukua tulevalle avo-Roomballe, mutta kuulemma jos ei ruuvata asunnon lämpöjä kovemmalle niin haaveeksi jää.Kertokaa ykskin syy miksen palkkaisi siivoojaa?
![]()

Yhtä pelottavat tissit ku mun tätilöillä. Traumatisoiduin suuresti kyn väkisin halasivat minnuu kun olin pikkutyttö ja meinasin tukehtua niitten tissien väliin.
Kamalia kokemuksia.
Hyppelehi niin lähtee veri kiertääVarpaita palelee.