Deleted member 122304
Mennäänkö viemään kukkasia?Ai perhana sentään ku Mikelle kävi ikävästi :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mennäänkö viemään kukkasia?Ai perhana sentään ku Mikelle kävi ikävästi :(
Pannulla paistellut makaronilaatikon jämät ja ciabattaa. Sama.Söin pitsan. Jäi nälkä
Sä voisit mennä keittelee sille mannapuuroa ;)Mennäänkö viemään kukkasia?
Tätä se on oikeassakin elämässä potilaskontaktien kera. Omaiset on siitä huikeita että koska Google sanoi jotain (vauva.fi ja suomi24 eritoten) niin asian on oltava niin.Jonku pitää katkoa mun sormet. Järki lähtee kun lukee tuota Miken ketjua, kun kaikki terveydenhuollon/traumatologian/kansanterveystieteen ja roinatieteiden tohtorit kertoo miten asiat on. Argh.
Ai VITTU mä oon nauranut tälleJonku pitää katkoa mun sormet. Järki lähtee kun lukee tuota Miken ketjua, kun kaikki terveydenhuollon/traumatologian/kansanterveystieteen ja roinatieteiden tohtorit kertoo miten asiat on. Argh.
No olen jo riittävän vanha ja "viisas" ymmärtääkseni että parempi olla vain hiljaa. Tappelu vain tulee, eikä faktoilla ole mitään merkitystä.
Joten sormet korviin, tai siis kädet silmien eteen.

Ootko kokeillu sitä korttitemppua missä pitää arvata se kortti? Tai sit sitä temppua, missä nyrkin sisältä tulee todella pitkä keppi?Help me, autoni pyyhkimet pomppii ikävästi tuulilasilla, vaikka ne on vasta vaihdetut. Ei jaksaisi kuunnella sitä ääntä ajaessa. Mitä taikatemppuja voi tehä?
Helpoin ratkaisu on jättää pyyhkimättä.Help me, autoni pyyhkimet pomppii ikävästi tuulilasilla, vaikka ne on vasta vaihdetut. Ei jaksaisi kuunnella sitä ääntä ajaessa. Mitä taikatemppuja voi tehä?