Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vaimon matukkaan käyty vaihtaan talvirenkaat. Oonko nyt sit hyvä aviomies? En olis tankannu, mut oli vittu pakko tai olisin jäänyt välille. Rengashotelli siis mökillä.

Hnnnnngh aivan kohtuuton tarve käyttää rystysiä. Ruokaähky ja tietokonetuoli kuitenkin tuudittavat minut suloiseen löhöeuforiaan.

I6TLcJp.jpg

Irtonamuja, tsipzei ja uutta nollakolaa, ärgullisella reseptillä. #Fiilthefatness #huippujalista #sohva

Nurtsi on hienossa kunnossa

.... aika nolo mutta tolla mennään

Viimeksi muokattu:
Jonku pitää katkoa mun sormet. Järki lähtee kun lukee tuota Miken ketjua, kun kaikki terveydenhuollon/traumatologian/kansanterveystieteen ja roinatieteiden tohtorit kertoo miten asiat on. Argh.

No olen jo riittävän vanha ja "viisas" ymmärtääkseni että parempi olla vain hiljaa. Tappelu vain tulee, eikä faktoilla ole mitään merkitystä.

Joten sormet korviin, tai siis kädet silmien eteen.

Jonku pitää katkoa mun sormet. Järki lähtee kun lukee tuota Miken ketjua, kun kaikki terveydenhuollon/traumatologian/kansanterveystieteen ja roinatieteiden tohtorit kertoo miten asiat on. Argh.
Tätä se on oikeassakin elämässä potilaskontaktien kera. Omaiset on siitä huikeita että koska Google sanoi jotain (vauva.fi ja suomi24 eritoten) niin asian on oltava niin.

No olen jo riittävän vanha ja "viisas" ymmärtääkseni että parempi olla vain hiljaa. Tappelu vain tulee, eikä faktoilla ole mitään merkitystä.

Joten sormet korviin, tai siis kädet silmien eteen.
Ai VITTU mä oon nauranut tälle :hyper:

Jotenkin näe sun tuskan, tirsk

Help me, autoni pyyhkimet pomppii ikävästi tuulilasilla, vaikka ne on vasta vaihdetut. Ei jaksaisi kuunnella sitä ääntä ajaessa. Mitä taikatemppuja voi tehä?

Help me, autoni pyyhkimet pomppii ikävästi tuulilasilla, vaikka ne on vasta vaihdetut. Ei jaksaisi kuunnella sitä ääntä ajaessa. Mitä taikatemppuja voi tehä?
Ootko kokeillu sitä korttitemppua missä pitää arvata se kortti? Tai sit sitä temppua, missä nyrkin sisältä tulee todella pitkä keppi?

Back
Ylös Bottom