Viksu Vaffa Orankimamma
sirkusapina

:p keskel vkoo tuaas..Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

:p keskel vkoo tuaas..Mihin seinäjoella uskaltaa viedä pyörää huoltoon?
vaha
Ei jatkoon.![]()
hitti vai huti?
emmätiiä, arkipyörää olen käyttänyt kahtesti supersportissa, jota ej enää ole, ja yhtesti riston pyörähuollossa
ristossa ei naarmutettu tuotetta, superportissa asentaja jätti jälkensä
lihava on käynnyt onely ensihuollossa, merkkiliikkeessä, cyclissä, ei naarmuja
Syöttää kumppania tehden siitä mahdollisimman lihavan.Mikä on feederi?
Syöttää kumppania tehden siitä mahdollisimman lihavan.

Minä olin eilen töissä vielä moottoripyörällä. Tänään menin autolla, kun aamulla -6...oishan sitä voinu mopoillakin, mutta oon vähän kermaperse.Syksyn eka nelivetokeli saa aina suun poikamaiseen virneeseen. Oikea jalka painaa heti reilusti enemmän, ja käsillä on ohjelmaa.
Tästä tuli mieleen hauska muisto nuoruudesta. Olin menossa NSR:llä kouluun (lukio), elettiin varmaankin lokakuuta, ja lämpötila oli nollan tienoilla. Alkumatkasta tiet olivat sulat, mutta kun käännyin isommalle tielle, se olikin peilijäässä. Tuommoisilla keleillä paikallisia vaihteluita saattoi olla hyvinkin pienellä alueella pinnanmuodoista, liikenteestä jne. johtuen. Siinä oli sitten aika reilusti ohjelmaa, että sain mopon pysymään tiellä (ja pystyssä) kääntymisen ja pienen kiihdytyksen yhteydessä, sileähköt katurenkaat eivät varsinaisesti helpottaneet asiaa. Loppumatka mentiinkin sitten erittäin varovasti. Koulun jälkeen iltapäivällä tiet olivat sulat, joten silloin ei enää ollut mitään ongelmaa. Tuohon aikaan piti tietysti ajaa aina kun kelit sallivat, koska ikää ei vielä ollut auton rattiin.Minä olin eilen töissä vielä moottoripyörällä. Tänään menin autolla, kun aamulla -6...oishan sitä voinu mopoillakin, mutta oon vähän kermaperse.
mitäs ne tuollaiset monivetohommelit onSyksyn eka nelivetokeli saa aina suun poikamaiseen virneeseen.

Joo, luulen että mulle käy taas tänä vuonna niin, että mopoa talvisäiliölle ajaessa matkalla olevat puiden varjostamat tiet ovat paikoitellen umpijäässä. Viime vai edellisvuonna oli pakko vetää pieni pätkä pyörätietä, kun sieltä oli kai aurinko sulattanut jäät. Voishan sen tietty viedä jo nyt ajoissakin, mutta...Tästä tuli mieleen hauska muisto nuoruudesta. Olin menossa NSR:llä kouluun (lukio), elettiin varmaankin lokakuuta, ja lämpötila oli nollan tienoilla. Alkumatkasta tiet olivat sulat, mutta kun käännyin isommalle tielle, se olikin peilijäässä. Tuommoisilla keleillä paikallisia vaihteluita saattoi olla hyvinkin pienellä alueella pinnanmuodoista, liikenteestä jne. johtuen. Siinä oli sitten aika reilusti ohjelmaa, että sain mopon pysymään tiellä (ja pystyssä) kääntymisen ja pienen kiihdytyksen yhteydessä, sileähköt katurenkaat eivät varsinaisesti helpottaneet asiaa. Loppumatka mentiinkin sitten erittäin varovasti. Koulun jälkeen iltapäivällä tiet olivat sulat, joten silloin ei enää ollut mitään ongelmaa. Tuohon aikaan piti tietysti ajaa aina kun kelit sallivat, koska ikää ei vielä ollut auton rattiin.
Syksyn eka nelivetokeli saa aina suun poikamaiseen virneeseen.
Ennen mulla oli bemari (ei xDrive). Olihan se monellakin tapaa hauskempi, mutta nykyinen on aika paljon nopeampi lumella/jäällämitäs ne tuollaiset monivetohommelit on![]()
. Ajan talvella paljon lapissa ja ruotsin ja norjan pohjoisosissa myös jonkin verran, monesti pieniäkin teitä, joten en ihan heti ole nelivedosta luopumassa. Polkupyörät ovat edelleen takavetoisia :D.Eihän sitä vain pystyJoo, luulen että mulle käy taas tänä vuonna niin, että mopoa talvisäiliölle ajaessa matkalla olevat puiden varjostamat tiet ovat paikoitellen umpijäässä. Viime vai edellisvuonna oli pakko vetää pieni pätkä pyörätietä, kun sieltä oli kai aurinko sulattanut jäät. Voishan sen tietty viedä jo nyt ajoissakin, mutta...
.mie oon persaukisena opiskelijana sekä pirkkavolkkarikuskina ollu ihan fiiliksissä porukoitten F10 vitosta nyt pyöritellessäEnnen mulla oli bemari (ei xDrive)
tulispa vaan kesä takasin niin pääsis taas vanhan jonnEkolmekutosen rattiin...Onko tää joku vihje, että oon läski?
...emmie tahallani...
Onko tää joku vihje, että oon läski?