Deleted member 43228
Onpa hauska huudattaa Ripsipiirakkaa. Pitkästä aikaa. Onhan näissä nyt ollut viriilille nuorelle miehelle hieno sanoma. Tai vielä vanhempana versiona, eli Protonia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan mielettömän upea elokuva. Menee boksillekin talteen.
Tilanne korjattu, luulisin. Kokonainen subi, amerikkalainen isolla pihvillä, pepsiä, pussi aakkosia, leipää jne. Eli hiilarissa löytyy. Join myös paljon kivennäisvettä, söin suolakurkkuja sekä nautin pari suolaista viskiä. Olettaisin, että ravinteet ovat siirtynyt kokonaisuudessaan lihaksistooni, ja pysyvät siellä pitkään.24,8. Vartalossa ei painetta, ei ainakaan lihaksissa.
Hmmm... mitä kuului pakettiin?Ja sain seksipaketin palkaksi(vittu mä oon lapsellinen:p).
Itse juuri ajattelin eilen samaa salilla pukkarissa. Tosin, yksi niistä oli sitten tuttu jonka aiemminkin gymillä nähnyt ja on neuvoa tullut kyseleenkin. Joten hieman vaimensi ajatusta.Oli taas semmonen poikaporukka salilla, että ei tiennyt pitäisikö niitä halata vai vetää lättyyn.. No ovatpahan pois pahanteosta.