Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onpa hauska huudattaa Ripsipiirakkaa. Pitkästä aikaa. Onhan näissä nyt ollut viriilille nuorelle miehelle hieno sanoma. Tai vielä vanhempana versiona, eli Protonia.

24,8. Vartalossa ei painetta, ei ainakaan lihaksissa.
Tilanne korjattu, luulisin. Kokonainen subi, amerikkalainen isolla pihvillä, pepsiä, pussi aakkosia, leipää jne. Eli hiilarissa löytyy. Join myös paljon kivennäisvettä, söin suolakurkkuja sekä nautin pari suolaista viskiä. Olettaisin, että ravinteet ovat siirtynyt kokonaisuudessaan lihaksistooni, ja pysyvät siellä pitkään.

Huomenta! Pitkään nukuttu ja tänään on penkkipäivä!

Ilmoittaudun aamupalaverissa kasteleen kukat, mua kehuttiin "ihanaa kun sä kastelet kukkia" Ja sain keksi paketin palkaksi:)(vittu mä oon lapsellinen:p).

Onhan se nyt NAISihmisestä varmasti ihanaa, uskon. Raavas mies, iso kannu, pieni märkä kukka.

Sumpin pihautus ja sit vois mennä katsoon 502 Valmettia. Onko siitä siihen mitä suunnittelin vaiko ei.

Oli taas semmonen poikaporukka salilla, että ei tiennyt pitäisikö niitä halata vai vetää lättyyn.. No ovatpahan pois pahanteosta.

Oli taas semmonen poikaporukka salilla, että ei tiennyt pitäisikö niitä halata vai vetää lättyyn.. No ovatpahan pois pahanteosta.
Itse juuri ajattelin eilen samaa salilla pukkarissa. Tosin, yksi niistä oli sitten tuttu jonka aiemminkin gymillä nähnyt ja on neuvoa tullut kyseleenkin. Joten hieman vaimensi ajatusta.

Älä ota sitä vakavasti, älä ota sitä vakavasti, se on vain elämää, älä ota sitä vakavasti...

Tuon sävelsin 3310 soittoääneksi poikasena. Jostain mainoksessa se ainakin oli.

Back
Ylös Bottom