Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei hitto ny oikeesti. Hirveesti tekemistä, puhelin soi kokoajan, pitäs lähtee terkallaki käymään eukä oo ees housuja jalassa kun ei ehi vaatekaapillakaan käymään. Säätänän säätänä.

Näyttää kyllä hyvältä. Traileri ainakin. Odotukset on keskivertoa enemmän, huomioiden ihan ok onnistunut episode VII.

Housut: pysyvät jalassa.

Mä tykkäsin kyllä kovasti VII:stä. Mutta viitaten tohon keppikeskusteluun niin ehkä täällä "ruumis on ulkopuolella" -osastolla on helpompi maku :D

1,5 tunnin hieronta ennen työpäivää oli vähän riskaabeli valinta, mutta tykkään elää vaarallisesti.
On sulla ihmeen pitkiä hierontoja. Yleensä se missä meikäläinen käy niin siinä menee se max 10 min.

2ilanfw9.webp

Mä en henk.koht ymmärrä star warsien suosiota. En kai sitten vain ymmärrä "hyvän" päälle koska kovin unettavia lehvoja ovat.

Stratolla minäkin. Harkinnassa ollut tämä tai tämä jo pidemmän aikaa, mutta kun ei ole tullut lähiaikoina hirveämmin soiteltua niin on jäänyt hommaamatta.
Mulla Les Paul kopio ollu työn alla vuodesta 2010. Tosin en oo asian eteen tehny mitään since 2011. Jos sitäkin jatkais tässä joku päivä.

Tosin mielenkiintoa hardwaren ostamiseen ei oikein oo, kun ei kerkiä/jaksa muutenkaan tällä hetkellä paljoa vingutella.

Ja mitään budjettiluokkan mikkejä esim. en viitsi: ostaa.

Mä en henk.koht ymmärrä star warsien suosiota. En kai sitten vain ymmärrä "hyvän" päälle koska kovin unettavia lehvoja ovat.

Tykkäätkö muuten fantasiatyyppisestä tavarasta (joojoo, avaruusooppera, whatever, mutta ei kai kukaan HC näitä scifiksi hyväksy) tai seikkailuista? Eihän kaikkien tarvii toki kaikesta tykätä. Itse olen helposti innostuvaa sorttia näiden suhteen.

Back
Ylös Bottom