Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt ei meinaa henkilö pysyä housuissaan
Näyttää kyllä hyvältä. Traileri ainakin. Odotukset on keskivertoa enemmän, huomioiden ihan ok onnistunut episode VII.
Housut: pysyvät jalassa.
Mä tykkäsin kyllä kovasti VII:stä.
Mulla Les Paul kopio ollu työn alla vuodesta 2010. Tosin en oo asian eteen tehny mitään since 2011. Jos sitäkin jatkais tässä joku päivä.
Ymmärätkö tisseistä mitään?Mä en henk.koht ymmärrä star warsien suosiota. En kai sitten vain ymmärrä "hyvän" päälle koska kovin unettavia lehvoja ovat.
en menny ku ei oo assiita. Säätänä. Meinas tulla iha tappelu vastaanoton tätin kanssa.Mä en henk.koht ymmärrä star warsien suosiota. En kai sitten vain ymmärrä "hyvän" päälle koska kovin unettavia lehvoja ovat.
On sulla ihmeen pitkiä hierontoja. Yleensä se missä meikäläinen käy niin siinä menee se max 10 min.
On sulla ihmeen pitkiä hierontoja. Yleensä se missä meikäläinen käy niin siinä menee se max 10 min.
katso liitettä 139597
Kumman kauan, kyllä se 30 sekunnin suoritus riittää ja päälle kaffeplöröt niin ehkä just ja just 5 minuuttia.Halusin että mut käsitellään sillai vähän edestä ja takaa ja niin että tuntuu.