Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ainakaan rikesakoista ei tarvitse lähteä laitokselle kuvaa katsomaan, päiväsakoista en tiedä. Sakko vain tulee kirjekuoressa. Sitten jos kiistää ajaneensa itse, pitää mennä neuvottelemaan että en ole minä tuossa ja kuvan kaverilla korkeintaan samanlainen leuka ja ehkä jotain samaa näköä.

Asiasta neljänteen.
Nyt on mukava vuodenaika. Ihmeellistä että ihmiset laittaa vehkeensä jo talvipiiloon kun olisi paras keli ajella vielä.

Asiasta neljänteen.
Nyt on mukava vuodenaika. Ihmeellistä että ihmiset laittaa vehkeensä jo talvipiiloon kun olisi paras keli ajella vielä.

Vehkeeni ei vielä kyllä ole talvipiilokunnossa, vaikka se ei kunnon ajossakaan ole ollut. Eipä sillä ole ajettu tämän kesän aikana kuin 93 mailia, näin sanoo mittari.

Mulla on täällä kohta sellaiset käsityömessut että se on oksat pois ja pala latvaa.

Minä en muistanu käsityömessuja. Dääm.
Noo FinnBuild on pian. Siellä on käsityöhommia. Isompia vain.

Minäkin olen ollut käsityömessuilla useampi vuosi sitten. Oiskohan ne ollut Seinäjoella? Jotkut rappuset alas sinne tantereelle käveltiin. Enempää en muista.

Kyllähän sitä päivällä kirjoitellaan mutta kun tulee yö-thread niin lällärit lakoo:ruoska:.

Qui? Tai no sanotaanko että turvasana on "älä" vaikken nyt ihan bonjannut mitä sää tässä hait?
Ei kato hoksottimet aina tähän aikaan vaikka pystyssä ollaankin.

#73,0

tumblr_n7htisdNDA1tbj2abo1_500.jpg

Ainakaan rikesakoista ei tarvitse lähteä laitokselle kuvaa katsomaan

Jaa, minä kyllä sain käydä ihastelemassa lärviäni kokonaisen 70e hintaan. Toki vuosi oli 2009, onko lie tavat sitten muuttuneet. Tai vaikuttiko asia, että rikos tapahtui 500km päässä ja sain oikein muistaakseni valita mistä laskun sai hakea.

Saatans, kun väsyttää. Pari h vielä matkustusta.

Tuumasin tirsoja kahvin sijaan, mutta joutuu vaihtaan treella junaa, niin turha toivo. Joten: kahvia, paljon.

Back
Ylös Bottom