Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä veikkaan, että ajan hammas tulee puraisemaan tähän juoksuhousubuumiin ja tästä saavat tulevat sukupolvet hienoja naurunaiheita.
Veikkaan, että toikin äijä piti itteensä aika kurkona tuolloin:
Höhlä. Ei sitä tartte jokaista erikseen käydä pyrähtämässä vaan käy vaik 10 kilsan lenkin josta vuorotellen juoksee 100 m ja kävelee 100 m.Joutuis käymään aika usein lenkillä, jos jaksaa juosta kerrallaan vain muutaman sata metriä.
Sillon ku minä olin nuori, kaikki oli niin köyhiä meillä päin et kaikilla oli yhtä nolot vaatteet joten kukaan ei loppujen lopuksi näyttänyt nololta.Silloin kun minä olin nuori, mikään ei ollut niin nolo yhdistelmä kuin verkkari/college-housut ja nahka- tai farkkutakki, tai mikään muukaan takki kuin samaa materiaalia alaosan kanssa oleva. Farkkujen kanssa verkkatakki tai huppari oli ihan ok. Ei sillä että kukaan olisi suostunut näyttäytymään urheiluvaatteissa missään muualla kuin liikuntatunnilla, jos sielläkään. Itse pelasin pesäpalloa polvimittaisessa nahkatakissa ja maihinnousukengissä. Nykyään on in olla FITTI ja harrastaa ruumiin kuritusta, joten kandee näyttäytyä jumppavaatteissa vaikka ei ikinä jumppais. Pyh.
Kyllä ollaan mademoisellen kanssa eletty eri maailmoissa, tai sitten unohdat aikakauden, jolloin alaosastoa verhoili urheiluasusteeksi luettavat nappiverkkarit tai sali- eli collegehousut. Näiden housujen kanssa looginen valinta kengäksi oli tietysti teräskärkinen maihari ja takiksi mikäpä muukaan kuin pilottitakki. Tosin ehkei niin yleistä pimpsaeläimillä. Veikkaankin, että tämä juoksuhousubuumi tulee tulevaisuudessa olemaan nappiverkkarit 2.0. Eipä silti, ei minua haittaa, jos naiset pukeutuvat kireisiin vaatteisiin.Silloin kun minä olin nuori, mikään ei ollut niin nolo yhdistelmä kuin verkkari/college-housut ja nahka- tai farkkutakki, tai mikään muukaan takki kuin samaa materiaalia alaosan kanssa oleva. Farkkujen kanssa verkkatakki tai huppari oli ihan ok. Ei sillä että kukaan olisi suostunut näyttäytymään urheiluvaatteissa missään muualla kuin liikuntatunnilla, jos sielläkään. Itse pelasin pesäpalloa polvimittaisessa nahkatakissa ja maihinnousukengissä. Nykyään on in olla FITTI ja harrastaa ruumiin kuritusta, joten kandee näyttäytyä jumppavaatteissa vaikka ei ikinä jumppais. Pyh.
Sillon ku minä olin nuori, kaikki oli niin köyhiä meillä päin et kaikilla oli yhtä nolot vaatteet joten kukaan ei loppujen lopuksi näyttänyt nololta.
Kyllä ollaan mademoisellen kanssa eletty eri maailmoissa, tai sitten unohdat aikakauden, jolloin alaosastoa verhoili urheiluasusteeksi luettavat nappiverkkarit tai sali- eli collegehousut. Näiden housujen kanssa looginen valinta kengäksi oli tietysti teräskärkinen maihari ja takiksi mikäpä muukaan kuin pilottitakki. Tosin ehkei niin yleistä pimpsaeläimillä. Veikkaankin, että tämä juoksuhousubuumi tulee tulevaisuudessa olemaan nappiverkkarit 2.0. Eipä silti, ei minua haittaa, jos naiset pukeutuvat kireisiin vaatteisiin.
e. Eipä pahemmin löydy tästä aikakaudesta todistusaineistoa interwebsistä...ehkä parempi niin, mutta nykysukupolvet eivät ole yhtä onnekkaita koska some.
Pyhäkäyttöön sitten tietysti vain ja ainoastaan Levi`s 501!Oon yrittänyt torjua muistikuvat ysäristä ja ala-asteaikaisesta pukeutumisesta, jotain aika hirveetä se oli. Ala-asteen päättäjäisiin sain mekon ihan oikeesta vaatekaupasta eikä kirppikseltä, se oli hämmentävä hetki se.
Mutta jos tarvii vähintään tunnin palautuksen 500m juoksun jälkeen.Höhlä. Ei sitä tartte jokaista erikseen käydä pyrähtämässä vaan käy vaik 10 kilsan lenkin josta vuorotellen juoksee 100 m ja kävelee 100 m.