Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

esikuvamme ketjussa jossa elämme, TriTJJ

en ole kyllä pähkinääkään lukenut koska sen ketjun aikoihin olen unessa, sikeässä

Oli niin monta miestä kuvioissa et ei tullut moiset mieleen. Vois se kyl olla se isoisäkin. Tai miksei isoäiti.
Versiossa, jonka itse olen kuullut tarina meni niin, että lääkäri sanoi, "en voi leikata omaa poikaani", mutta yhtä kaikki, ei isoisän pojanpoika ole isoisän poika.

Versiossa, jonka itse olen kuullut tarina meni niin, että lääkäri sanoi, "en voi leikata omaa poikaani", mutta yhtä kaikki, ei isoisän pojanpoika ole isoisän poika.
Ei ole ei, mut sanalla "poikani" ajattelin lääkärin eli hajatuskulussani isäisän viittaavan poikaansa eli pojanpoikansa isään.

Ei kai sitä naitujen naisten tissejä internettiin. Mahdatko edes olla kohderyhmää, niin? Makuni on laaja mutta tarkka.
Tissit kuin tissit.

Öö, nyt kun on todettu, että tänä aamuna kuljen hieman happivajeessa, niin mitähän kohderyhmää tässä pitäisi olla?
Kysyy nimerkki "Epätietoinen ja miksi kolmatta nänniäni kutittaa aina keväisin?"

Et ollut.

Ei ole.

e. Heitetääns tähän päiväketjun arvoitus:

Perheen koira synnyttää 8 pentua. Kaikki paitsi 3 pentua kuolee ennen seuraavaa aamua. Perhe päättäää pitää yhden pennuista ja myydä loput hintaan 1200€. Paljonko perhe tienaa myymistään pennuista ?
Riippuu verotuksesta ja siitä, myytiinkö myös kuolleet eläimet...

Ja mitä kuluja noista pennuista nyt sitten onkin tullut... emon safkat, rekisteröinnit yms. Harvemmin noilla pahemmin tienaa pl. jotkut vastuuttomat pentutehtailijat.

Riippuu verotuksesta ja siitä, myytiinkö myös kuolleet eläimet...
Ja mitä kuluja noista pennuista nyt sitten onkin tullut... emon safkat, rekisteröinnit yms. Harvemmin noilla pahemmin tienaa pl. jotkut vastuuttomat pentutehtailijat.

Jotta näsäviisastelu loppuisi, muotoillaan kysymys siten, että vain elävät pennut myytiin ja kuluja ei vähennetä.

e. Ja itse asiassa, kyllä tienaa...aivan vitusti

Back
Ylös Bottom