Ei kai sitä naitujen naisten tissejä internettiin. Mahdatko edes olla kohderyhmää, niin? Makuni on laaja mutta tarkka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei nöpötä. Pipo rupeaa olemaan kohta ajankohtainen.
Teit nyt futerin päivästä liian helpon. Se kun olisi koko päivän joutunut tuota pohtimaan, niin olisi ollut vynssille käyttöä.Mikä siinä on ettei kukaan kykene kuvittelemaan lääkäriä naiseksi?
Ite käyttänyt pakon edessä huppua, mutta pipo päässä ei luultavasti näyttäisi ihan yhtä paljon raiskarilta.ei, ja ollut käytössä jo monta viikkoa, ulkotiloissa
Versiossa, jonka itse olen kuullut tarina meni niin, että lääkäri sanoi, "en voi leikata omaa poikaani", mutta yhtä kaikki, ei isoisän pojanpoika ole isoisän poika.Oli niin monta miestä kuvioissa et ei tullut moiset mieleen. Vois se kyl olla se isoisäkin. Tai miksei isoäiti.
Ei ole ei, mut sanalla "poikani" ajattelin lääkärin eli hajatuskulussani isäisän viittaavan poikaansa eli pojanpoikansa isään.Versiossa, jonka itse olen kuullut tarina meni niin, että lääkäri sanoi, "en voi leikata omaa poikaani", mutta yhtä kaikki, ei isoisän pojanpoika ole isoisän poika.
Tissit kuin tissit.Ei kai sitä naitujen naisten tissejä internettiin. Mahdatko edes olla kohderyhmää, niin? Makuni on laaja mutta tarkka.
Riippuu verotuksesta ja siitä, myytiinkö myös kuolleet eläimet...Et ollut.
Ei ole.
e. Heitetääns tähän päiväketjun arvoitus:
Perheen koira synnyttää 8 pentua. Kaikki paitsi 3 pentua kuolee ennen seuraavaa aamua. Perhe päättäää pitää yhden pennuista ja myydä loput hintaan 1200€. Paljonko perhe tienaa myymistään pennuista ?
Riippuu verotuksesta ja siitä, myytiinkö myös kuolleet eläimet...
Ja mitä kuluja noista pennuista nyt sitten onkin tullut... emon safkat, rekisteröinnit yms. Harvemmin noilla pahemmin tienaa pl. jotkut vastuuttomat pentutehtailijat.
Ja mitä kuluja noista pennuista nyt sitten onkin tullut... emon safkat, rekisteröinnit yms. Harvemmin noilla pahemmin tienaa pl. jotkut vastuuttomat pentutehtailijat.