Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin tuossa kysyttiin kuka kirjoitti Huckleberry Finnin seikkailut.
Olen puolella(bärs)silmällä seurannut, kun Muricassa SJW-jengi ja muut ammattiloukkaantujat ovat vedelleet herneitä ja muita palkokasveja nenuihinsa, sekä vaatineet kirjasta sensuroitavaksi hahmonnimi NiggerJimiä!!! Samanlainen myrsky vesilasissa tuli myös Pekka ja Pätkä neekereinä leffasta männä viikolla kotimaisten pahastujien toimesta!!!

Väänsitkö koneen rusetille?

Tollanen vehje näytti mulle joskus 6% rasvoja. Ylipainoa oli ehkä 15kg ja ihopoimu kourallinen.
En. Kuuntelin sisäisesti hymyillen ku mulle kerrottiin mitä tulokset tarkoittavat jne. Saattaa kuulemma vähän vääristyä tulokset ku on aamupala pohjalla :) Kaverin kans päädyttiin siihen tulokseen että vähän=13% rasvoissa (yläkanttiin).
Olin tosi kiltti kaupassa ja kysyin pikkutytöltä eikö se yllä ottamaan karkkipussia ku näytti kurkottelevan karkkihyllyllä. Muutaman sekunnin mietinnän jälkee tyttö sano että ei yllä. Mä sitten annoin sille väiski vaahtokarkit vai mitä ne oli....

Back
Ylös Bottom