Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin tuossa kysyttiin kuka kirjoitti Huckleberry Finnin seikkailut.Haha.
Eiks se oo se räppäri?
Marky Mark siis. Arvasin.Niin tuossa kysyttiin kuka kirjoitti Huckleberry Finnin seikkailut.
Marky Mark siis. Arvasin.
Olen puolella(bärs)silmällä seurannut, kun Muricassa SJW-jengi ja muut ammattiloukkaantujat ovat vedelleet herneitä ja muita palkokasveja nenuihinsa, sekä vaatineet kirjasta sensuroitavaksi hahmonnimi NiggerJimiä!!! Samanlainen myrsky vesilasissa tuli myös Pekka ja Pätkä neekereinä leffasta männä viikolla kotimaisten pahastujien toimesta!!!Niin tuossa kysyttiin kuka kirjoitti Huckleberry Finnin seikkailut.
Ja sama huuto jatkuu viikon päästä. Oli kyllä viime lauantaina paljon lepposampaa possuväijyssä.Eipäs uhota siellä, katsot kuitenkin loppuun
Jos panis saunassa.
...hmmm...
En. Kuuntelin sisäisesti hymyillen ku mulle kerrottiin mitä tulokset tarkoittavat jne. Saattaa kuulemma vähän vääristyä tulokset ku on aamupala pohjallaVäänsitkö koneen rusetille?
Tollanen vehje näytti mulle joskus 6% rasvoja. Ylipainoa oli ehkä 15kg ja ihopoimu kourallinen.
Kaverin kans päädyttiin siihen tulokseen että vähän=13% rasvoissa (yläkanttiin).