Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Treenit tehty, joko a) olen liian hyvä b) treenit oli paskat, sillä ei oikein edes kunnon hiki tullut. Veikkaan vaihtoehto b. Nyt kyllä vähän vituttaa, eikä edes vähän, vaan paljon.

e. Myöskin illan teema on tuplamorkkis.

Viimeksi muokattu:
32@26x4.70

nyt vasta hoksasin että unohdin! valokuvata, vierestä polkupyöräilin: kyllä

En avannut pakkista moneen moneen päivään, nyt oli hauska lukea monta uutta ja kiinnostavaa viestiä.
Tässä on mulle käynyt nyt sillain että eilen iski ihan vitullinen flunssa, tulisi edes kuume niin voisi loppua nopeammin tää kiusa. Niin paskana ettei salille asiaa vaikka vetäisi koko apteekin.

2016-09-14%2020.04.27.jpg

Itsehän muistin kuvata. Tällä kertaa. Herkkä taiteilijasieluni tulee esiin näin ilmojen viiletessä.

Älä välitä. Itse olen huomattavasti ylipainoinen n. 31 pintaan olevalla tuloksella.

E. Eiku merkittävä lihavuus.

Niin mutta sullahan on ne ultramassiiviset lihakset. Mulla ei ole muuta ku fläsää.

Ajattelisi, että edes tällaisella lievällä ylipainolla olisi edes vähän reisiä jo, mutta ei ole. Hitto vie.

Back
Ylös Bottom