Ei oo.
Ei. Se kuulosti niin kamalalta, että piti poistaa. Mielikuvakin oli ihan kamala.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo.
Joo, kyllähän siinä semmoinen tietty losahtava ja litisevä vivahde oli.Ei. Se kuulosti niin kamalalta, että piti poistaa. Mielikuvakin oli ihan kamala.
Älä lähde siihen. Vaikka MissFitness käskis. Älä varsinkaan silloin.Minäkin olen lievästi ylipainoinen, jos jollain indeksillä mitataan. Pitäis tiputtaa 6kg, että olis normaalipainoinen. Ei pysty!
Ei jaksa laihduttaa. Paleltuu pian, jos tulee kylmä talvi.Älä lähde siihen. Vaikka MissFitness käskis. Älä varsinkaan silloin.
Muutenkaan ei kannata uskoa mitään mitä naiset sanoo. Ne haluaa vaan sitä yhtä. Ei me mitään lihankimpaleita sentäs olla. Tai ollaan, mutta on meissä luuta ja läskiäkin ja varvaskarvoja.
Älä välitä. Itse olen huomattavasti ylipainoinen n. 31 pintaan olevalla tuloksella.
E. Eiku merkittävä lihavuus.
;)Olishan se semmoinen tavoiteltava olotila. Koska sit vois hetken syödä pelkkää paskaa. Paskalla en tarkoita ulostetta per cee, vaan kaikkia epäterveellisiä herkkuja.Yli 30 alle 10 rasvoilla on kyllä kova;)
Laita etes sitten jotain tuhmia piirroksia.Tämä ios10 on kyllä kiva! Mää tykkään! Tosin Mies ei varmaan arvosta, kun laitan sille koko ajan jotain piirroksia.