Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jeesikää joku ja arvioikaa mun 3-jakoinen ohjelma tuolla treeni osion 3-jakoinen threadissa please![]()
Tässä tapauksessa sun asuinpaikkaa katsomalla suosittelen, että otat Pöyhiän Pauliin yhteyttä ja maksat kiltisti ohjelmasta ja alkuun ohjauksesta, että pääset sudenkuoppia välttäen asiaan. Tapoja toteuttaa tota 3-jakoistakin on monta, ja se mikä sopii jollekin toiselle ei välttämättä toimi sulle.miten kannattais muokata että tosta sais järkevästi 3on1offin 3-jakosen ?
En mä oo mikään täys alottelija ja en tosiaan oo maksamassa ohjelmasta :D ei tää nyt niin rakettitiedettä kuitenkaan ole vaikka mielipidettä kysynkin, kolmijakosta en vaan oo koskaan tehny niin palautumisesta en osaa niin paljon vielä sanoa, muokkailen ja kokeilenTässä tapauksessa sun asuinpaikkaa katsomalla suosittelen, että otat Pöyhiän Pauliin yhteyttä ja maksat kiltisti ohjelmasta ja alkuun ohjauksesta, että pääset sudenkuoppia välttäen asiaan. Tapoja toteuttaa tota 3-jakoistakin on monta, ja se mikä sopii jollekin toiselle ei välttämättä toimi sulle.
Joo mulla oli eka tossa ranskis, mutta joku suositteli dippiä/kapeeta, noh vaihtelen vähä ja testaan.Veikkaan että aika pian piiputtaa olkapäät, kun työntävien päivässä pena+vinopena+kapee/dippi+pystypunnerrus.
Lukaise toi aikas kuluksi. http://www.fast.fi/2013/treenijaot-3-jakoiset-ohjelmat/En mä oo mikään täys alottelija ja en tosiaan oo maksamassa ohjelmasta :D ei tää nyt niin rakettitiedettä kuitenkaan ole vaikka mielipidettä kysynkin, kolmijakosta en vaan oo koskaan tehny niin palautumisesta en osaa niin paljon vielä sanoa, muokkailen ja kokeilen
Joo mulla oli eka tossa ranskis, mutta joku suositteli dippiä/kapeeta, noh vaihtelen vähä ja testaan.
Juu meen varmaan tolla push pull legs setillä 3on1off, tein vähän muutoksia eiköhän tällä päästä alkuunLukaise toi aikas kuluksi. http://www.fast.fi/2013/treenijaot-3-jakoiset-ohjelmat/

Tein sopparin, että arkipikkarit vakumoidaan perjantaisaunan jälkeen ja maanantaina postiin. Jaa mitä monet? 2 v määräaikanen ja 1 kerta viikkoon. Hyvä diili oli.Monet ostit, voisin yhet ostaa sulta varmuudeksi.
Ja hei, se voi se väri olla oikee jos sun auto on vaan kauhtunut?
Komeaa, komeaa, komeaa!11,83lirtaa ysikasia poltettu @retina mc
keväällä jatkuu, keräsin kaikki pokemonit härmästä ja kauhavalta
katso liitettä 138756
katso liitettä 138757
katso liitettä 138758
Tein sopparin, että arkipikkarit vakumoidaan perjantaisaunan jälkeen ja maanantaina postiin. Jaa mitä monet? 2 v määräaikanen ja 1 kerta viikkoon. Hyvä diili oli.
En tiä, ei sen maalin pitäs esim ovikotelosta kauhtua ja samoin näin kun se vertas lätkää pihassa autoon ja samaa sävyä oli se sen lätkä. Joku siitä eteen päin män vituiks.
Sataankin alkoi sopivasti kotimatkalla. Vaan joku 25 h puleerasin autoo vkl ja ehtihän se nyt olla tikissä 15 min. Hoho. Se ei etes harmita. Kahvi auttoi.

Itse sain juuri katsottua tuollaisen rainan kun Triple 9. Positiivinen ylläri, kun ei juuri ennakko-odotuksia.Pitäs keksiä joku leffa illan ratoksi. Tv:n tarjoama eka Batman olis kova, ja varmaan tuo Walking Tall:kin siedettävä.. tai sit kaivan Netflixistä jotain humpuukia.
En osaa auttaa, mutta ei tota kannata ottaa ku urheilun takia... näkyy änärit, koohooällät, kusi-jefu, nba ainakin näky jossain vaiheessa, sieniliiga, serie a, valioliiga, bundesliiga, ligue 1 ja mikä tärkeintä, LA LIGA!Sain viaplay koodin ja sen 3kk käyttöön niin saako ton maakoodin jotenkin pois tai niitä leffoja siihen listaan lisää.... En ole vielä googlettanut, joten ny voi mulle päteä ;)
Aivan tuubaa tarjolla....
Täällä voiton taitaa viedä joko tää Batman tai Island Netflixistä. Batman toki nähty monesti, mutta hyvä leffa tää on edelleen. Burtonilla on vielä tyylikäs tää visuaalinen ilme leffoissa.Itse sain juuri katsottua tuollaisen rainan kun Triple 9. Positiivinen ylläri, kun ei juuri ennakko-odotuksia.
Kyllä oi kyllä, otan tuon urheilupaketin heti kun toi VPN oikeus loppuu. Sillä olen noi la ligan matsit katsonut, paikallisella selostuksella :DEn osaa auttaa, mutta ei tota kannata ottaa ku urheilun takia... näkyy änärit, koohooällät, kusi-jefu, nba ainakin näky jossain vaiheessa, sieniliiga, serie a, valioliiga, bundesliiga, ligue 1 ja mikä tärkeintä, LA LIGA!
Ja myös golffia ja tennistä, mikäli ei ole vielä elämäänsä tarpeeksi kyllästynyt.
Uskon toveri fuuteri, että sinulla on olohuoneessani niin kutsuttu "fuuterin paikka".Siihen ei saa istua kukaan muu, kuin itse johtaja. Televiissio on aseteltu paikka huomioon ottaen juuri täydellisesti.En osaa auttaa, mutta ei tota kannata ottaa ku urheilun takia... näkyy änärit, koohooällät, kusi-jefu, nba ainakin näky jossain vaiheessa, sieniliiga, serie a, valioliiga, bundesliiga, ligue 1 ja mikä tärkeintä, LA LIGA!
Ja myös golffia ja tennistä, mikäli ei ole vielä elämäänsä tarpeeksi kyllästynyt.