Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mut puhallutettiin tänään poliisin toimesta ekaa kertaa elämässäni. Olin menossa salille, joten selvisin puhtain tuloksin. Onko muita puhallutettu vai ootteko selvinneet joutumasta sellaiseen?
Useampaan otteeseen oon puhallusratsiaan törmännyt ja niistä nollat puhaltanut. Aika normisettiä täällä etelämmässä.

Oisko muuten ollu muu tulos :eek:

Eee, aattelin lähinnä mielessäni, että olin salikuteissa niin ois varmaan poliisin mielestäki ollut outoa jos ois alkoholia löytynyt verestä. :D Urheilu ja alkoholi ei oikein yhtäaikaa passaa yhteen. :D

Mut puhallutettiin tänään poliisin toimesta ekaa kertaa elämässäni. Olin menossa salille, joten selvisin puhtain tuloksin. Onko muita puhallutettu vai ootteko selvinneet joutumasta sellaiseen?
Kerkesin ajamaan autoa 12 vuotta ennen kuin puhallutettiin. Annoin pollareille vähän palautetta että miksi vitussa vasta nyt?!

Joo, silloin kun ajelin autoa niitä ratsioita tuli vastaan muutaman kerran vuodessa. Yhdessä vaiheessa oli ratsioita useita silloisen kotini lähettyvillä, tuli puhallutettua usein. Alkoholia kun en juurikaan juo, tulos ei ollut yllätys.

Eee, aattelin lähinnä mielessäni, että olin salikuteissa niin ois varmaan poliisin mielestäki ollut outoa jos ois alkoholia löytynyt verestä. :D Urheilu ja alkoholi ei oikein yhtäaikaa passaa yhteen. :D

Ei se auto ja alkoholi myöskään yhteen kuulu, mutta silti rattijuoppoja kärähtelee jatkuvasti.

Kiinnostavampi tieto on se, ehtikö joku ostamaan niitä.

Alkometriin on tullut puhallettua puolen kymmentä kertaa auton ratissa ja viimeksi jossain pohjanmaan suunnalla kun olin kahdella pyörällä liikenteessä. Tais olla toissasuvena.
Tulos on ollut aina sama.

Täyteen varastoon

Onko kukaan nähnyt koskaan tyhjää varastoa? Minä: en.

Onko muita puhallutettu vai ootteko selvinneet joutumasta sellaiseen?

Parin kymmenen vuoden aikana ehkä kymmenisen kertaa. Kerran sain mittariin 0,2 promillea. Juomatta alkoholia, olisko voinu hetkeä aiemmin ruiskuteltu tuulilasinpesunesteen aromit sitten syynä?

Salille tekis mieli. Mutta jos maakaaminen/istuminen/liikkuminen vihloo selkään, niin kannattaako?

Salille tekis mieli. Mutta jos maakaaminen/istuminen/liikkuminen vihloo selkään, niin kannattaako?

Lähdin silti. Jos seuraava dippisarja onnistuu rikkomatta itseä, niin kyseessä on personal best. Viimeksi (10v sitten) sattui.

Jos ne tupsiksen pikkupöksyt auttais tähän olotilaan. Oli pakko, ostaa.

Harvoin kyllä vituttaa, mutta nyt on edes vähän orastavaa vitutusta. Tiedättekö kuntit kun valkoiseen autoon maalaa harmaalla , niin ne näkyy aika selvästi mistä on ruosteet korjattu. No, eihän noita kohtia ollut kuin joku 8 kpl mitä korjasin. Hienoja läiskiä tuli autoon. Ei siinä muuten, mutta maaliliike sävytti värikoodilla ja kävi vielä ennen sävytystä kattoon että on varmana oikea.

Voin sanoa, ei ole.

Jos ne tupsiksen pikkupöksyt auttais tähän olotilaan. Oli pakko, ostaa.

Harvoin kyllä vituttaa, mutta nyt on edes vähän orastavaa vitutusta. Tiedättekö kuntit kun valkoiseen autoon maalaa harmaalla , niin ne näkyy aika selvästi mistä on ruosteet korjattu. No, eihän noita kohtia ollut kuin joku 8 kpl mitä korjasin. Hienoja läiskiä tuli autoon. Ei siinä muuten, mutta maaliliike sävytti värikoodilla ja kävi vielä ennen sävytystä kattoon että on varmana oikea.

Voin sanoa, ei ole.

Monet ostit, voisin yhet ostaa sulta varmuudeksi.

Ja hei, se voi se väri olla oikee jos sun auto on vaan kauhtunut?

3 tuntia metsässä, 30litraa puolukoita+ jalkatreeni siinä samassa,kun on ^vähän" tehnyt kyykkyjä siinä puolukkamättäillä ton 8,5kg jätkänkörilään kanssa. Yllättävän raskasta, tai sit mä olen vaan läski.

Jeesikää joku ja arvioikaa mun 3-jakoinen ohjelma tuolla treeni osion 3-jakoinen threadissa please :worship:
Jos sulle tulee 7pv 6x treeniä, ja kroppa 2x vko läpi, niin miksi et jakaisi ohjelmaa vaikka niin, että jaa ainakin jalat etu-, ja takareidet omille päiville? Tai etureidet kovaa, ja takareidet pumppi, sitten seuraavassa jalkatreenissä takareidet kovaa, ja etureidet pumppi. Samaa kierrättämistä voit kokeilla noissa muissakin treeneissä. Voi olla, että ilman voisilmää saattaa palautuminen olla siinä ja siinä, jos vedät kaikki täysii? Tai sitten suosiolla monijakoisempi ohjelma käyttöön, jos pääset sen 6x vko treenaamaan.

Sää on kyllä sen verran kesäinen että lyyään V2 tulille. Samalla tulee koeajettua uusi takki.

11,83lirtaa ysikasia poltettu @retina mc

keväällä jatkuu, keräsin kaikki pokemonit härmästä ja kauhavalta

image.webp
image.webp
image.webp

Jos sulle tulee 7pv 6x treeniä, ja kroppa 2x vko läpi, niin miksi et jakaisi ohjelmaa vaikka niin, että jaa ainakin jalat etu-, ja takareidet omille päiville? Tai etureidet kovaa, ja takareidet pumppi, sitten seuraavassa jalkatreenissä takareidet kovaa, ja etureidet pumppi. Samaa kierrättämistä voit kokeilla noissa muissakin treeneissä. Voi olla, että ilman voisilmää saattaa palautuminen olla siinä ja siinä, jos vedät kaikki täysii? Tai sitten suosiolla monijakoisempi ohjelma käyttöön, jos pääset sen 6x vko treenaamaan.
miten kannattais muokata että tosta sais järkevästi 3on1offin 3-jakosen ?

Back
Ylös Bottom