Mulla tulee kakkaa pyllystä.
Apuva.
Apuva.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla mennyt kokonaan ohi. Minäpä luen.Lue se Hupen kapiokirstu -ketju.
https://pakkotoisto.com/threads/pakkotoiston-klassikko-threadit.77659/Lue se Hupen kapiokirstu -ketju.
Yhdet shortsit riittää ja joku 5 paitaa. Uusia sit kierros kun vanhat hajoo.
Mulla on toista kesää ollut arkikäytössä, eli ei salilla, Niken dri-fit (korisshortsit?) shortsit neonkeltaisena vielä. On kyllä perkuleen hyvät shortsit pitää jalassa. Salille ostin, mutta en ole sinne vielä raaskinnut pistää. Samasta outletistä ostin reissun päällä myös neljä hihatonta procompat paitaa. Nekin perkuleen hyviä. Kappalehinta suomessa vaan järkyttävä, niin samaan rahaan ostaa lennot jo melkein jenkkeihin kun ostaa suomesta. Tosin, täällä ei ole edes näkynyt hihattomana, vain pitkähihaisia.Mulla on tälläiset Niken mustat+läysät polviin asti ja puntissa lukee dri-fit, 100%polyesteri.
Näihin ei haju tartu, en muista onko kertaakaan pesty vaikka ollut käytössä jo hyvän tovin. Ei vaan haise, vieläkin kuin suoraan pakasta vedetty. Paitoja menee sitten senkin edestä.
En pidä tästä. Minä kärvistelen kauhean moottoripyöräkuumeen kanssa ja minun käskettiin ottaa aspiriinia. Ei se ole mikään ratkaisu.
Olen miettinyt pekonikorvapuusteja: väliin rapeaksi paistettua pekonia, voita, fariinisokeria ja kanelia.Ootteko koskaan miettinyt semmosta, että tekisitte ikään kuin korvapuusteja, mutta laittaisitte kanelin ja sokerin tilalle esim kanaa
.Olen miettinyt pekonikorvapuusteja: väliin rapeaksi paistettua pekonia, voita, fariinisokeria ja kanelia.
Viimevuonna kokeilin pekonivaahtokarkkeja.