Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En pidä tästä. Minä kärvistelen kauhean moottoripyöräkuumeen kanssa ja minun käskettiin ottaa aspiriinia. Ei se ole mikään ratkaisu.

Yhdet shortsit riittää ja joku 5 paitaa. Uusia sit kierros kun vanhat hajoo.

Mulla on tälläiset Niken mustat+läysät polviin asti ja puntissa lukee dri-fit, 100%polyesteri.
Näihin ei haju tartu, en muista onko kertaakaan pesty vaikka ollut käytössä jo hyvän tovin. Ei vaan haise, vieläkin kuin suoraan pakasta vedetty. Paitoja menee sitten senkin edestä.

Mulla on tälläiset Niken mustat+läysät polviin asti ja puntissa lukee dri-fit, 100%polyesteri.
Näihin ei haju tartu, en muista onko kertaakaan pesty vaikka ollut käytössä jo hyvän tovin. Ei vaan haise, vieläkin kuin suoraan pakasta vedetty. Paitoja menee sitten senkin edestä.
Mulla on toista kesää ollut arkikäytössä, eli ei salilla, Niken dri-fit (korisshortsit?) shortsit neonkeltaisena vielä. On kyllä perkuleen hyvät shortsit pitää jalassa. Salille ostin, mutta en ole sinne vielä raaskinnut pistää. Samasta outletistä ostin reissun päällä myös neljä hihatonta procompat paitaa. Nekin perkuleen hyviä. Kappalehinta suomessa vaan järkyttävä, niin samaan rahaan ostaa lennot jo melkein jenkkeihin kun ostaa suomesta. Tosin, täällä ei ole edes näkynyt hihattomana, vain pitkähihaisia.

On ne kyllä mukavat jalassa, pituutensa puolesta varmaan "korisshortsit" joo.
edit. Vois kyllä etsiä paitoja samasta kuosista, kas kun en ole tajunnuto_O.

Ootteko koskaan miettinyt semmosta, että tekisitte ikään kuin korvapuusteja, mutta laittaisitte kanelin ja sokerin tilalle esim kanaa
Olen miettinyt pekonikorvapuusteja: väliin rapeaksi paistettua pekonia, voita, fariinisokeria ja kanelia.

Viimevuonna kokeilin pekonivaahtokarkkeja.

Back
Ylös Bottom