Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Millainen kuva tulossa? Houkuttelisi itseäkin, mutta rahatilanteen ollessa heikohko pitänee aikuismaisen viisaasti asettaa esim ruokaostokset ja laskujenmaksut huvittelun edelle. Tylsää.
Intiaani tulee. Rahatilanne on perseestä, mutta koska olen lapsellisen tyhmä, maksan lystin luotolla, kortti kohtsillään tapissa :confused:...
Hauskaa!

Rakastan vilauttelua, mutta en kehtaa Pakkikselle postata. Jos tulet ensi vuonna pistäytymään, niin voin tehdä live-esittelyn.

Ei tätä hormoonisivustoa moni lue. Ihan vapaasti. Kannustan. (Kannut hihi)

Syntymäpäiväni kunniaksi suurin osa Naisista voisi paljastaa rintansa, ja julkaista tästä kuvan tähän ketjuun.

Kiitos.
3665ad3a1142ec020e02fd358d992.gif

vesabailaa.gif

Millainen kuva tulossa? Houkuttelisi itseäkin, mutta rahatilanteen ollessa heikohko pitänee aikuismaisen viisaasti asettaa esim ruokaostokset ja laskujenmaksut huvittelun edelle. Tylsää.

Rakastan vilauttelua, mutta en kehtaa Pakkikselle postata. Jos tulet ensi vuonna pistäytymään, niin voin tehdä live-esittelyn.
Miksi vasta ensi vuonna? Käytkö hakemassa ensin jotain synteettista täytettä välissä?

Mikään rahalla haalittava ylimääräinen ei tuo lisäarvoa (mun) elämään. Sen sijaan jos saan haalittua mahdollisimman paljo rahaa (joka on mun tuloilla aika vähä ja nihkeetä), voi elämäni helpottua huomattavasti.
Oletko pihi, askeetti vai molempia?

Itsehän olen idiootti, se on selvää - mutta olen ollut ihan oikeasti koko vuoden ostamatta yhtään vaatetta, kenkiä, laukkuja jne. itselleni :)

Jopas nyt- tänään ei aamulenkillä lentänyt oksu.

Töissä olis palaveri johon mun pitäs osallistua, sanoivat, et on kakkua tarjolla(tää on vaan salajuoni, et saavat mut paikalle), sihteeri lupasi vahtia vauvaa sen ajan- ihan huippua siis, saan ottaa rauhassa torkut, eihän sitä kukaan huomaa...

Oletko pihi, askeetti vai molempia?

Itsehän olen idiootti, se on selvää - mutta olen ollut ihan oikeasti koko vuoden ostamatta yhtään vaatetta, kenkiä, laukkuja jne. itselleni :)
Oonhan mie aikamoisen pihi. Kasvatuksen ansiota/syytä. Kovin askeettisena en itseäni pidä, en vaan koe tarvetta haalia mitään ylimääräistä.

Oonhan mie aikamoisen pihi. Kasvatuksen ansiota/syytä. Kovin askeettisena en itseäni pidä, en vaan koe tarvetta haalia mitään ylimääräistä.
Oleellistahan on se, minkä mieltää ylimääräisenä. Askeetille / pihille / minimalistille lähes kaikki on ylimääräistä, hedonistille ja maksimalistille taas aika paljon on must have.

Mutta on kyllä ollut tyydyttävää tämä kieltäymyskin enkä aio koskaan palata harkitsemattomaan shoppailuun, mutta tatuoinneista en tingi :D

Back
Ylös Bottom