Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jahas... kuhan tuata yhtä tiimin aappena oon rääkätty riittämiin, niin lähetään kantamaan tavaraa just vuakratulle varastolle...
jee!!! saadaan vähän hyötyjumppaa ja aerobista samalla...

Luultavasti juuri se. Mä luin sen ekan kirjan kokonaan ja toisesta pätkiä sieltä täältä, mutta en sitte jaksanu enempää. Alkoi olla vähän puuduttavaa. Palasin Charlaine Harrisin pariin, kun en muutakaan keksinyt.

Pitää varmaan tutustua tuohon JR Wardiin. Ja jos sulta löytyy muuten jotain hyviä kirjasuosituksia niin kerrothan pliiizzz.

Mä inhosin Sookieita. Noita Wardeja oon lukenut kaksi. Ricen jutuista oon tykännyt eniten Mayfaireista, ja tietty Lestat-kirjoja on tullut nyt uusia! Jos haluat todella häiriintynyttä luettavaa, voin lainata yhden merenneito/enkeli-erotican. Vähän veikkaan että ei oo kirjastossa sitä.

Millasia suosituksia olis tarvis, tota samaa osastoa vai ihan mitä vain?

Mä inhosin Sookieita. Noita Wardeja oon lukenut kaksi. Ricen jutuista oon tykännyt eniten Mayfaireista, ja tietty Lestat-kirjoja on tullut nyt uusia! Jos haluat todella häiriintynyttä luettavaa, voin lainata yhden merenneito/enkeli-erotican. Vähän veikkaan että ei oo kirjastossa sitä.

Millasia suosituksia olis tarvis, tota samaa osastoa vai ihan mitä vain?

Mä tykkäsin Sookieista. Nyt luen noita Harper Connelly-kirjoja. Taas.
Mulla Ricet on jääny jotenki ihan jonnekki taka-alalle, kun viimeksi niitä teininä luin, mutta jos Lestat-kirjoja on oikeesti tullut uusia niin pitää pistää varaukseen kirjastosta.

Oooh! Häiriintynyt kuulostaa hyvältä! Minkä niminen kirja se on?

Ja kaikki käy missä on murhia tai jotain yliluonnollista. Tai molempia.

Mä tykkäsin Sookieista. Nyt luen noita Harper Connelly-kirjoja. Taas.
Mulla Ricet on jääny jotenki ihan jonnekki taka-alalle, kun viimeksi niitä teininä luin, mutta jos Lestat-kirjoja on oikeesti tullut uusia niin pitää pistää varaukseen kirjastosta.

Oooh! Häiriintynyt kuulostaa hyvältä! Minkä niminen kirja se on?

Ja kaikki käy missä on murhia tai jotain yliluonnollista. Tai molempia.

Joo, kaks uutta Lestatia. Se häiriintynyt on Mermaid's Kiss.

Mä en oo kunnon roskaa lukenut hetkeen, mutta esim. Kingin 11/22/63 oli todella hyvä, ja Gillian Flynnit on kivan kevyttä. Kolmekohan niitä on käännetty, itsenäisiä eli ei väliä miten niitä lukee.

Eikö se Muisku oo ihan symppis kuitenkin. Keekistä en oikein perusta. No, mitä tahansa kuuntelee, kunhan ei ole Porin itkevä peruna.
En tiedä kehen viittaat...ei muuten, mutta kun täällä niitä riittää...on Lindholmia, Vaaran Teroa mamboineen, Noimannia, kaiken maailman Jarkko Eveä sun muuta

Joo, kaks uutta Lestatia. Se häiriintynyt on Mermaid's Kiss.

Mä en oo kunnon roskaa lukenut hetkeen, mutta esim. Kingin 11/22/63 oli todella hyvä, ja Gillian Flynnit on kivan kevyttä. Kolmekohan niitä on käännetty, itsenäisiä eli ei väliä miten niitä lukee.

No ihan mielenkiintoselta vaikuttaa tuo merenneito-kirja, sen vois jopa lukasta. Jos tosiaan haluat lainata, niin pistä vaikka mailia irtakk @ gmail.com.

Huhujen mukaan seuraavan Honor Harringtonin eARCin pitäisi ilmestyä minä hetkenä tahansa. En jaksa odottaa :(

Viimeksi muokattu:
tännää tullu tehtyy hommii, koutsittuu, liikuttuu, jumpattuu, järkättyy asioita ja just vuakratulle varastolle vietyy voimanaisurheiluvälineitä yms...
tiim aappenan ulkojumpat juuri tulivat helpommiksi organisoida... kuten myös tapahtumien järkkäily kun tavaraa yhes paikas järjestykses
eikä että yks tual ja toinen tual ja kaik levällään...

Back
Ylös Bottom