Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
#lomaloppuu
Olipa hyvä Rakkauskala![]()
Niin minä aamulla heräsin ja lattialla oli karvainen oksennus.
Hyi.
. Miksi en koskaan aamulla herää ja löydä lattialta karvaista miestä? Ilman edellämainittuja eritteitä.Löytyy aina vain Kari ja Karvattomat?Minun lattioilla oli oksennus ja. Miksi en koskaan aamulla herää ja löydä lattialta karvaista miestä? Ilman edellämainittuja eritteitä.
Lahna?
Ei selkeesti raksuta itsellä aivot näin aamulla kovin kirkkaasti, kun vasta yhdistämällä rakkauskalan ja Esan aloin pääsemään jäljille tästä kryptisestä rakkaudentunnustuksesta.Ihana Esa Huvila-teltassa.
...mitä se mies siellä lattialla tekis...?Minun lattioilla oli oksennus ja. Miksi en koskaan aamulla herää ja löydä lattialta karvaista miestä? Ilman edellämainittuja eritteitä.
Ei selkeesti raksuta itsellä aivot näin aamulla kovin kirkkaasti, kun vasta yhdistämällä rakkauskalan ja Esan aloin pääsemään jäljille tästä kryptisestä rakkaudentunnustuksesta.
Olisiko sellainen järjestely nyt paikallaan, että laitetaan Esa taakse, jotta saadaan Tero paremmin esiin?
Ei pääse lähellekään ykkösen ja kakkosen tasoa.Beverly Hills Cop III. Ei pärjää kyllä kahdelle aikaisemmalle ja Billykin puuttuu.
Kassit repes. Painosta. Nimittäin omenoita on sen verran että tarvitsen liikenneluvat kun alan rahtaamaan niitä Possukuiskaajan ranchille.Olisiko sellainen järjestely nyt paikallaan, että laitetaan Esa taakse, jotta saadaan Tero paremmin esiin?
...mitä se mies siellä lattialla tekis...?..