Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin minä aamulla heräsin ja lattialla oli karvainen oksennus.

Hyi.

Minun lattioilla oli oksennus ja :kakka:. Miksi en koskaan aamulla herää ja löydä lattialta karvaista miestä? Ilman edellämainittuja eritteitä.

Minun lattioilla oli oksennus ja :kakka:. Miksi en koskaan aamulla herää ja löydä lattialta karvaista miestä? Ilman edellämainittuja eritteitä.
...mitä se mies siellä lattialla tekis...?

Mie heräsin joskus aiemmin kesällä kun kissa raapi hervottomasti lattiaa ja koira haukkui paheksuvasti. Menin kattoo niin jotain pökälettähän siellä yritettiin piilotella ja 12 wee koiravanhus tietysti piti moista sisälle pökälöimistä suorastaan pyhäinhäväistyksenä. Ei kyllä kissakaan sen innostuneemmalta näyttänyt, ilmeisesti ahdisti sitäkin...

Jumalauta. Ilmeisesti tullu viime aikoina nautittua kuitua turhan vähän, kun jätin leivän syömisen kokonaan.

Jäykkää on.

Ja nurmikko pitäs sheivata, eikä jaksais yhtään.

Henkinen valmistautuminen pyhän vormulan toimitukseen.

Jotenki erilailla kattoo Span kisaa, kun itekki käyny ajamassa tuolla.

Beverly Hills Cop III. Ei pärjää kyllä kahdelle aikaisemmalle ja Billykin puuttuu.
Ei pääse lähellekään ykkösen ja kakkosen tasoa.

Olisiko sellainen järjestely nyt paikallaan, että laitetaan Esa taakse, jotta saadaan Tero paremmin esiin?
Kassit repes. Painosta. Nimittäin omenoita on sen verran että tarvitsen liikenneluvat kun alan rahtaamaan niitä Possukuiskaajan ranchille.

...mitä se mies siellä lattialla tekis...?..

Itseasiassa en tiedä. En tosin tiedä muutenkaan, mitä miehet yleensä tekee yhtään missään. o_O

Back
Ylös Bottom