Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päivän kolmas lämmin ateria alkamassa än yy tee NYT! Toki tähän väliin on mahtunut puoli pussia karkkeja, koska luokan vahvimpana osoitin alfauteni ryöväämällä naisten karkit.Kauheaa olla yli 3h ilman ruokaa, siis ei edes välipalaa, vain kahvi.
Se olikin varmaan vaikeaa, koska kaikki muut olivat jotain viiskymmenkiloisia hoitsutyttöjä? uuh, miäs! :DToki tähän väliin on mahtunut puoli pussia karkkeja, koska luokan vahvimpana osoitin alfauteni ryöväämällä naisten karkit.
Homman ironia piili juuri nimenomaan tuossa, nokkelana tyttönä sen huomasit. Todellisuus tosin taisi mennä niin että muutaman karkin jälkeen alkoi voivottelu linjojen vahtimisesta, jolloin pussin tuhoaminen jäi luonnollisesti minulle. Viimeisen karkin ollessa matkalla suuhuni, tulivat muut katumapäälle ilmaisten närkästyksensä "no ei sun nyt kaikkea olisi tarvinnut syödä!"Se olikin varmaan vaikeaa, koska kaikki muut olivat jotain viiskymmenkiloisia hoitsutyttöjä? uuh, miäs! :D
Pitäis olla. Kyllä naisella kuuluu pylly olla. Semmonen seittemän vuotiaan pojan pylly aikuisella naisella on vähän... miten sen nyt sanoisi... vähemmän viehättävä. Mutta kai sillä paskantamaan pystyy. Ohan niissä kaikissa se reikä pohjassa.Eikö se nyt ole vain hyvä asia, että perä on levinnyt lapsuuden ajoista.
Ja jos ei ole, niin avanteella sen pystyy paikkaamaan.Mutta kai sillä paskantamaan pystyy. Ohan niissä kaikissa se reikä pohjassa.
riverdancing.
No ei toi kakkonen nyt niin vastenmielinen oikeesti itelläkäään oo. Vaatii vaan hyvän suunnitelman, lämmittelyä ja varovaisuutta...siis ettei kaadu kännissä portaissa.Tällä hetkellä nollan. Kapasiteettia olisi yhten Mercedeksen rinnalle ottaa vaikka kaks kivuttomasti.
Joo. Täällä oli pakko pistää kakkoseen. Tirsk.
Pöytälaatikossa on useampi yks-tasonen jo suunniteltuna. Toteutus riippuu tontista ja lottovoiton määrästä.
Kakkosiakin on pari varastoon suunniteltuna.
Tässä ollaan jännän äärellä...Minä oon kuvitelky, että sulla pitäisi olla ainakin kolme kerrosta. En tiedä miksi.
Ei muuta kuin Talenttiin tanssimaan. Mennäänkö yhdessä?