Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yöllä niska vetässy hyvän jumin yllätykseksi vasemmalle puolelle! Tammikuun alusta alkaen oikea puoli ollu se joka vähä väliä jumissa joten mukavaa vaihtelua :)
Eilen kulki veto. Kohta 200kg maasta. Kohta = n. 10 vuotta.

Vois kai alkaa jo lounasta harkitsemaan, kun kohta alkaa hälinä, mutta kerranki ei oo nälkä. Oonkohan kipeeks tulossa vai mitä kummaa?! Toisaalta noi karkit mitä oon tässä popsinut voi selittää asiaa.

En oo vieläkään herännyt.

eiku se nyrkkeilijäakka

ei miellytä Minua missään suhteessa, suorastaan ärsyttä, eilenkin piti vaihtaa kanavaa kun alkoi haastattelu teeveessä

edes Arhinmäen Paavo ei ärsytä noin paljoa
Oho. Arhis-Paavon ärsyttävyydessä ylittävän pitää olla jo todella ärsyttävä.

Olin tekemässä tähän listaa ärsyttävistä henkilöistä, mutta sille ei tullut loppua ollenkaan, joten poistin sen. Sanotaanko, että yhteistä melkein kaikille listalla olleille oli joko kommunismi tai "vihreä" aate.

noni, sieltä se tautin aiheuttama paine poistui ja lähti päästä valumaan alaspäin

Jawohl+mein+fur+er_eadf90_4798124.jpg

Mikä vika tossa nyt on ? Eiks toi ois kokonsa puolesta kuin tehty sinkkumiehelle.
No mitä mä oon kuullu kakskerroksisista ni aina se tavara mitä tarviis, on yllätys yllätys väärässä kerroksessa.

Onhan tuo ulkonäöllisesti melekonen telkänpönttö.
Toisaalta taasen, jos sisätilat on mallikkaat niin eipä sitä itse paljoa ulkopäin katsele ekan parin kuukauden jälkeen. Ulkonäköön tottuu.

Mikä vika tossa nyt on ? Eiks toi ois kokonsa puolesta kuin tehty sinkkumiehelle.

olen ollut siinä käsityksessä että tuolla hintaa pitäisi saada jotain hieman toisenlaista

en tosin ole juurikaan omakotitalomarkkinoihin perehtynyt kun ei ole ikinä ollut haaveissa

lottovoittajana hankintani osuisi kerrostalon kattohuoneistoon

Nojuu, 300 kiloeuroa tuosta tötteröstä. Hehe.

Mutta makunsa kullakin.

Voihan sitä vaimonkin hankkia niin että "kyllä siihen ulkonäköön pikkuhiljaa tottuu"

Johan lykästi taasen, pääsen loman jälkeen maanantaina ihan tuohon kotikonnuille kivikonlaitaan hommiin :oujee:

huonolla tuurilla ois voinu joutua ajelee espooseen = #varhainenherätys

Back
Ylös Bottom