Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitch Black Forecast - Open Letter To God (feat. Devin ja Gene Hoglan) suositukseksi. Vähän ton SYL:n meiningeissä siis.

Devinin uusin levykin alkaa varmaan kohta löytymään kuunteluun. Se irroitettu maistiainen ei itteä sytyttänyt ihan satasella.
Ei kyllä jostain syystä oikein iskenyt tuo. Devinillä muutenkin tuo matsku ajoittain sellaista ettei tiedä mitä ajatella. Uusin kipale ei myöskään ihan sytyttänyt hyviä viboja.

Ei kyllä jostain syystä oikein iskenyt tuo. Devinillä muutenkin tuo matsku ajoittain sellaista ettei tiedä mitä ajatella. Uusin kipale ei myöskään ihan sytyttänyt hyviä viboja.
Vaikea sanoa hirveästi näin nopsalla kuuntelulla. Pitäs vähän kuulla, minkälainen tää koko levy on tyyliltään, enkä oo vielä kerennyt paneutumaan kunnolla. Liekö tota koko levyä edes saatavilla vielä virallisesti. Mitään täsmähittejä nää pari julkaistua ei kyllä ollut, vrt. vaikka nyt Addicted, jossa jokainen biisi oli suht helppo, mutta onhan sillä kuitenkin matskua tyyliin Terria, joka on tosi maalaileva ja ehkä vaikeammin lähestyttävä, mutta tosi kova levy siitä huolimatta.

muoks. noi uusimmat ei tosiaan oo ollut kovin hyvä. Toivottavasti tää olis poikkeus sarjaan.

Tekee mieli kaljaa... antaako periksi, vaiko lepoa ja kohti inhimillistä alkuviikkoa...

Viimeksi muokattu:
Panacod tekee niin hyvän olon! Tosin saman saa jo annoksesta-kahdesta alkoholia. Mutta kodeiini ei tuo muita viinan vaikutuksia, vain sen euforisen olon. Tai mistäs minä tiedän, mitä tapahtuu, jos sitä kunnon satsin ottaa, mulla kokemusta vain pienistä annoksista särkylääkkeissä.

Vorsan Auto-gei-taalla oli eilen sitsyeissönit.

IMAG0156.webp

Jos sitä pancodia meinaatte ottaa suurempia määriä niin kannattaa ehdottomasti suodattaa se parasetamoli siitä pois. Maksa ei käsittele sitä kuin 3-4g/vrk.

Panacod on ihan karkkia. Siinä vaiheessa, kun olin syönyt iltapäivään mennessä 8kpl eikä kipu hävinnyt tai edes pää mennyt sekaisin, pistin purkin kiinni ja soitin lekurille, että oisko sulla toisenlaisia karkkeja.

Mä en yhtään kestä noita kolmiolääkkeitä... vieisin kokemus on atarax, jota olis pitänyt ottaa 3kpl päivässä, otin yhden ja nukuin 2vrk putkeen... puolikas pilleri oli ihan ok.

Ja atarax on siis allergialääke.

Itsellä Panacod vie kivun, muttei nouse juuri päähän. Lienen melko keskiverto metaboloitsija. Kaira ei taida juuri taas muuntaa kodeiinia morkuksi.

Back
Ylös Bottom