Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen kateellinen keittiöveitsistä(ainakin hinnan perusteella)... itse tyydyn "halpis" victorinox veitsiin... vielä jonain päivänä törsään...Kyllähän se on jo tiedetty pitkään.
![]()
Muuta asiaa: Just meni 900$ keittiöveitsiin ja oheistarvikkeisiin. Tullilaskua odotellessa.
Olen kateellinen keittiöveitsistä(ainakin hinnan perusteella)... itse tyydyn "halpis" victorinox veitsiin... vielä jonain päivänä törsään...

einespitsan.
Pitch Black Forecast - Open Letter To God (feat. Devin ja Gene Hoglan) suositukseksi. Vähän ton SYL:n meiningeissä siis.Kylläpäs iskikin sellainen Teppo Kaupunginmiehen mentävä musiikillinen markkinarako. Jospa tän voimalla vähä safkabisneksiä.
Olis pitäny ottaa #claccicco, mutta sen sijaan annoin mahiksen valmiiksi paistetulle kinkku-Dennisille. Se oli virhe.#klassikko
Just just...ei varmaan tarvii ihan heti mennä uudestaan siihen halliin.Tänään vaan kevyttä kyykistelyä, joka oli kyllä turhan raskasta. Kiitos maanantain kyykisetelyn ja keskiviikon (tappo)vedon. Ja koska olin salilla huono ja viihdyin siellä vain kaksi tuntia, käväsin ensimmäistä kertaa Kuopiossa uimahallissa! Uiskentelin varmaan jokun vartin verran ja sitten menin viihdyttämään itseäni kylmäaltaaseen. Oli muuten jokseenkin viliposta vettä! Joku iäkkäämpi nainen tuli kyselemään tuntuuko kivalta ku seisoskelin altaassa :D
Fingerpori-ainesta.Tänään vaan kevyttä kyykistelyä, joka oli kyllä turhan raskasta. Kiitos maanantain kyykisetelyn ja keskiviikon (tappo)vedon. Ja koska olin salilla huono ja viihdyin siellä vain kaksi tuntia, käväsin ensimmäistä kertaa Kuopiossa uimahallissa! Uiskentelin varmaan jokun vartin verran ja sitten menin viihdyttämään itseäni kylmäaltaaseen. Oli muuten jokseenkin viliposta vettä! Joku iäkkäämpi nainen tuli kyselemään tuntuuko kivalta ku seisoskelin altaassa :D
Perussetti, eli povitaskuun pullo viinaa ja 5k käteistä.Mässäilin.
Huomenna häihin. Onko vinkkejä?
Just just...ei varmaan tarvii ihan heti mennä uudestaan siihen halliin.
Heti aattelette rumia. Hyi.Fingerpori-ainesta.
Kannattaa ainakin syödä sielä helvetisti. Häät on perseestä, kun joko joutuu naimisiin, tai sitten tulee vitulliin ähky. Pahimmassa tapauksessa edellisten konbo.Mässäilin.
Huomenna häihin. Onko vinkkejä?