Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt on jalat siinä kunnossa et kävely on vähän hankalaa... huomenna todennäköisesti sattuu.

Nyt vois syödä pussillisen lakua ja juoda lasillisen Meukowia.

Kyllähän se on jo tiedetty pitkään.

1349778014226

Muuta asiaa: Just meni 900$ keittiöveitsiin ja oheistarvikkeisiin. Tullilaskua odotellessa.
Olen kateellinen keittiöveitsistä(ainakin hinnan perusteella)... itse tyydyn "halpis" victorinox veitsiin... vielä jonain päivänä törsään...

Olen kateellinen keittiöveitsistä(ainakin hinnan perusteella)... itse tyydyn "halpis" victorinox veitsiin... vielä jonain päivänä törsään...

Toki tuo sisältää toimituskulut, eikä itse veitsiin (3kpl) mennyt kuin vajaa 500$ ja niistäkin vain yksi jää itselle. Kyllä satasellakin jo alkaa saada jonkinmoista laatua, eikä tartte kotimaata pidemmältä etsiä. Kun kuitenkin päätät ostaa ihan oikean veitsen, suosittelen osoitetta http://www.chefknivestogo.com/. Mun tosin piti erikseen pyytää että lisää Suomen toimitusmaiden listalle, en tiedä jäikö se sinne vai onko joka kerta sama homma.

Suomesta sitten vaikka http://www.veitset.fi/.

Kylläpäs iskikin sellainen Teppo Kaupunginmiehen mentävä musiikillinen markkinarako. Jospa tän voimalla vähä safkabisneksiä.
Pitch Black Forecast - Open Letter To God (feat. Devin ja Gene Hoglan) suositukseksi. Vähän ton SYL:n meiningeissä siis.

Devinin uusin levykin alkaa varmaan kohta löytymään kuunteluun. Se irroitettu maistiainen ei itteä sytyttänyt ihan satasella.

Tänään vaan kevyttä kyykistelyä, joka oli kyllä turhan raskasta. Kiitos maanantain kyykisetelyn ja keskiviikon (tappo)vedon. Ja koska olin salilla huono ja viihdyin siellä vain kaksi tuntia, käväsin ensimmäistä kertaa Kuopiossa uimahallissa! Uiskentelin varmaan jokun vartin verran ja sitten menin viihdyttämään itseäni kylmäaltaaseen. Oli muuten jokseenkin viliposta vettä! Joku iäkkäämpi nainen tuli kyselemään tuntuuko kivalta ku seisoskelin altaassa :D

Tänään vaan kevyttä kyykistelyä, joka oli kyllä turhan raskasta. Kiitos maanantain kyykisetelyn ja keskiviikon (tappo)vedon. Ja koska olin salilla huono ja viihdyin siellä vain kaksi tuntia, käväsin ensimmäistä kertaa Kuopiossa uimahallissa! Uiskentelin varmaan jokun vartin verran ja sitten menin viihdyttämään itseäni kylmäaltaaseen. Oli muuten jokseenkin viliposta vettä! Joku iäkkäämpi nainen tuli kyselemään tuntuuko kivalta ku seisoskelin altaassa :D
Just just...ei varmaan tarvii ihan heti mennä uudestaan siihen halliin.

Fingerpori-ainesta.

Back
Ylös Bottom