Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenia. Tämmönen kuoriutui kun kävelin töihin.
Minullakin on. Screenshot_20160819-080710.webp
Tosin, pelasin lv 20 saakka ja sit loppu kiinnostus. Ei oo aikaa kuleksia puhelinta töllötellen, kun minnekään en oikein muuten kävele.

Mie vasta kasilla. Kauppareissuilla ja työmatkalla tulee vaan keräiltyy näitä. Tuol korvessa ei hirveemmin ole mahdollisuutta ees keräillä jos ei sitten haluu ympyrää kiertää ja keskustan paremmille apajille en asiakseni lähe...

Joo, samoin. Muutaman kerran oon kaverin mukaan mennyt ihan vaan pelaan. Mutta ei sitä ehdi muutenkaan mitään pelaan tai sarjoja seuraan, niin ei sitä pokestopillakaan ehdi oikein päiväänsä kuluttaa :D

Asiaan. Haluaisin puuhellan. Just tälläsellä koleella ja märällä kelillä ois komee lyödä aamusta tulet pesään, keitellä siinä kahvit ja räiskeessä juoda kahveet. Mutta ei, tänäänkin vedenkeitin vaan pörisi. Ei musta oo kerrostalossa asujaks, ei.

Miten huonossa kunnossa voi olla aikuisen ihmisen vatsalihakset? Toissapäivänä hyppelin pituutta, vauhdilla ja ilman, ja tänään nauraminen tuntuu melkoisen pahalta. Lapset hyppii ja riehuu joka päivä (vai käveleekö ne nykyisin vain pokemonien perässä), eikä niille varmaan ikinä tule lihakset kipeäksi. En ainakaan muista että lapsena olisi ikinä ollut lihasjumeja.

Mutta siis vatsat paljon pahemmin sai hypyistä kyytiä kuin esim. jalat? No ainakin sitten JÄNNITIN korsettia, jos ei muuta.

^Muksut on niin elastisia ja pienenä useimmat onneksi jo luonnostaan uteliaita, sen takia liikuvia ja leikkiviä ehkä siinä yksi syy.

Itse söin juuri ja pitäis saada perse ulos kun on nätti päivä :)

Mahasta kuului ukkosen jyrinää
E. Olin lapsena pulleahko ja laiska liikkumaan
E.e. Kun tajusin 7-vuotiaana olevani pullea ja että pulleutta pidetään rumana, aloin vähitellen kiinnostua liikkumisesta...

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom