Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Treenit tehty - check
Luennolla otettu tirsat - check
Naista tekis mieli - check
Helvetillinen nälkä ja sen korjaaminen kunnon mätöllä - työn alla

Mä kävin lapsukaisten kanssa kaupassa...
Viikonloppuna syödään ainakin uunilohta+parsakaalia(ehkä lisänä kantarellimuhennos), naudan sisäfilepihviä+konjakkikermakastiketta

Vielä pitäs puolukassa käydä, niin sais jälkkäriksi puolukka-vaniljarahkaa. Toki pitäs saada niin pal puolukoi, et talveksi riittää puolukkahilloa-koska kaalilaatikko ja kaalikääryleet :kuola:

Se varmaan kertoo ihmisestä jotain olennaista, käykö marjassa vai ei :D
Nimim. Marjat mätänee pihassa
(No ei kaikki sentään mutta itse välttelen hommaa ja yritän delegoida... :rolleyes:)

Se varmaan kertoo ihmisestä jotain olennaista, käykö marjassa vai ei :D
Nimim. Marjat mätänee pihassa
(No ei kaikki sentään mutta itse välttelen hommaa ja yritän delegoida... :rolleyes:)
Onneksi on lapsityövoima, tai no, keskimmäinen syö kaikki puolukat metsässä, joten kerääminen jää mulle ja esikoiselle :D

Jaahas, oliskohan se duunipäivä täsä. Seuraavaks nilkka suorana kotiin, fillari pyllyn alle ja metsään!

Ps. eilen löyty joltain joskus unohtunut Leijonapullo pakkasesta :eek:

Hyvin ansaittu lepopäivä, ei vanha jaksa 5 treeniä putkeen. Tai jaksaa mutta voipi kroppa ruveta oireileen, tässä on 4 vedetty kuitenkin aika täpöllä. Tai mistä sitä tietää jos menisinkin tänään tekemään jonkin paikkotreenin, kellokin on vasta noin vähän.

Back
Ylös Bottom